Sieviešu veselības, fitnesa un sporta žurnāli un fizisks grupas paškoncepts jaunu sieviešu volejbola spēlētāju starpā.
Pētījumā tika pētīts, kā jaunas volejbola spēlētājas ietekmējas no sportistu fotogrāfijām sieviešu veselības, fitnesa un sporta žurnālos.
Atslēgas vārdi: ķermeņa attēli; paškoncepts; žurnāli; sports; jauni cilvēki.
Lai gan šo žurnālu mērķauditorija ir jauni pieaugušie starp 20 un 30 gadiem, tomēr šie žurnāli ir populāri arī starp pusaugu meitenēm.
72% no aptaujātajiem lasa vismaz vienu sieviešu veselības, fitnesa vai sporta žurnālu vismaz vienreiz mēnesī.
Daudzus šos žurnālus kritizē to pētītāji, jo šie žurnāli uzsver auguma skaistumu, kamēr uzsverot sportiskas nodarbības, bet nepārdod vairāk kā seksu, piedāvā sievietēm seksuālas pieredzes stāstus un uzsver tradicionālos vīrieša stereotipus, ka skaistums un tievums ir sievietes ideāls, ko definē vīrietis.…