Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977302
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mācību motivācija    7
1.1.  Mācību motivācija matemātikas stundās pamatskolā    8
1.2.  Pusaudžu mācību motivācijas veidošanās īpatnības    11
2.  Mācību metodes tēmas "Līnijas" apguvē    13
2.1.  Vārdiskās metodes    15
2.2.  Darbs ar grāmatu    16
2.3.  Uzskates metode    16
2.4.  Spēle    17
2.5.  Pāru darbs    18
3.  Empīriskais pētījums par tēmas ’’Līnijas’’ apguvi matemātikas stundās 5.klasē    20
3.1.  Pētījuma organizācija    21
3.2.  Matemātikas stundas konspekts 5. a klasei    22
3.3.  Matemātikas stundas konspekts 5. b klasei    27
3.4.  Matemātikas stundu gaitas un rezultātu analīze    31
  Noslēgums    35
  Bibliogrāfija    36
Extract

NOSLĒGUMS
Studiju darba veidošanas gaitā tika izpētīts mācību saturs matemātikā 5. klasē raksturotas tēmas „Līnijas” apguvei 5. klasē atbilstošas mācību metodes. Veicot darbu tika izpētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, kas palīdzēja tuvāk iepazīties ar pētāmo problēmu un izanalizēt mācību metodes. Autore izpētīja iespējas, kā var veidot mācību motivāciju matemātikā. Balstoties uz teorētiskajām atziņām, par doto tēmu tika izveidoti stundu konspekti un pārbaudes darbs. Autore sava pētījuma eksperimentālo daļu veica Balvu pamatskolas 5. a klasē un 5. b klasē un apkopoja rezultātus. Izvirzītais mērķis tika sasniegts un hipotēze pierādīta.
Pēc novadītajām matemātikas stundām un pārbaudes darba rezultātu analīzes ir radušies daži secinājumi:
1. skolotājam pēc iespējas vairāk jādažādo mācību metodes, tā padarot matemātikas stundas interesantākas;
2. izvēloties mācību metodes un veidojot matemātikas stundu konspektus par tēmu
„Līnijas” jāraugās, lai saturs un metodes atbilstu skolēnu vecumam, klases zināšanu līmenim, kā arī stundas tēmai;
3. mācot tēmu „Līnijas” tika izmantotas vārdiskā mācību metode, darbs ar grāmatu, spēle, uzskates metode, pāru darbs;
4. pareizi izveidots pārbaudes darbs pozitīvi ietekmē skolēnu attieksmi pret mācību priekšmetu un pildāmajiem uzdevumiem, par to liecināja skolēnu pārbaudes darba rezultāti;
5. tēmas apguvi veicina radošie uzdevumi, prasme sadarboties pāros;
6. pareiza attieksme un mācīšanas maniere ir ceļš uz skolēnu mācību motivācijas attīstību.
Tēma „Līnijas” ir ievads turpmākajām matemātikā apgūstamajām tēmām, tāpēc skolotājam jācenšas radīt interese jau pirmajā stundā. Jāmotivē bērni iesaistīties stundas darbā izmantojot dažādas mācību metodes un formas. Skolotājam jāprot motivēt bērni. Mācību stundai jābūt interesantai un daudzpusīgai, lai skolēni nezaudētu savu interesi.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register