Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601106
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

1.Agrāko dienu masu mediji, jādomā, ka ir bijuši teātris un muzikālās izklaides.
2.Galvenais virziens atklājumā par masu medijiem bija 15. Gadsimta vidū, bija drukātās grāmatas.
3.Vārda auditorija nozīmi attiecina uz dažādiem lasītāju iedalījumiem, kuros līdzdalību ņem sociāla un gara telpa. Nepiemērots pat tad, kad garīgā vai fiziskā telpa principā ir sagrauta.
4.Auditorija kā tirgus:
Daļas ir individuālu patērētāju kopums.
Robežas primāri ir balstītas uz ekonomiskajiem kritērijiem.
Nav vajadzīgas iekšējās attiecības starp daļām un dotā tirgus.
Nav sociālas un normatīvas attiecības ar komunikācijas avotu.
Nav apziņa vai sajūta par sevi kā auditoriju.
Nav bāzēts uz scenāriju.
Pētījumi ir ieinteresēti vienīgi individuālās uzvedības apmēros.
5.Atšķirības starp sociālo un individuālo ir arī mikro un makro īpatnības, atskaitot, no vienas puses pilnīgās grupas vai sociālās kategorijas( šķiru, politiskās publikas u.c). un no otras puses daļēji nosegtas indivīdu apakšsekcijas, kurās visa mediju auditorija, kas izsaka vienas vai otras masu komunikācijas prasības.
6.Termins auditorija apraksta arī tos, kas izvēlas kādus īpašus satura veidus, dažādus izpildījumus un sarežģītas prezentācijas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register