Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768476
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Vārds „publika” ir pazīstams termins komunikācijas izpētē jau no seniem laikiem- tas ir kopējs vārds, lai apzīmētu vārdu „saņēmējs” vienkāršā masu komunikācijas procesa sekojošā modelī (avots, kanāls, ziņojums, saņēmējs, efekts). Informācija par publiku ir arī atgriezeniskās saites un novērtējuma forma.
Publika lielākajā daļā masu mediju nav stingri zināma (tā nevar būt tieši pamanāma), tāpēc terminam „publika” ir abstrakts un strīdīgs raksturojums.
Mūsdienu publikas izcelsme masu medijiem iespējams tika atklāta publiskos teātra vai mūzikas pasākumos tāpat kā spēles un teātra izrādes senos laikos. Publika, kā skatītāji publiskos pasākumos gadsimtu gaitā, ieguva likumīgu statusu jau vairāk nekā pirms diviem gadu tūkstošiem, ar visām tās paražām, ekspektācijām un likumiem utt.
Masu mediju publika nevar „runāt pretī” tās avotiem, un masu mediju izplatīšanas tehnoloģija nav parasti piemērota, lai šādas darbības būtu tehniski iespējamas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1117535
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register