Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119447
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Personiskā pārdošana balstās uz pārliecināšanas tehnikām, kas tiek izmantotas, lai pārdotu produktu vai pakalpojumu, kas ir daudz vairāk orientēta uz attiecībām ar klientu salīdzinot ar citām komunikāciju metodēm. Šī pieeja pieprasa daudz plašāku domāšanu un pieredzi no pārdevēja puses, kā arī daudzveidīgāku dažādu veicināšanas priekšmetu izmantošanu. Moderni pārdevēji mēģina nodibināt ilgtermiņa attiecības ar klientu, strādājot ar viņiem kā padomu devējs.
Attiecību mārketings ir organizētas pūles, lai izveidotu ilgtermiņa, izmaksu efektīvu saikni starp individuālu pircēju savstarpējam labumam. Tā vietā lai fokusētos uz īstermiņa pārdošanu fokuss tiek likts uz ilgtermiņa saišu izveidošanu. Un tā vietā, lai tikai pārdotu, pārdošanas departaments sadarbojas ar mārketingu, lai pielietotu tādas tehnikas, kā datubāzu veidošanu, ziņu diferencēšana dažādiem mērķtirgiem un sekošanu līdzi veicināšanas pasākumiem, lai veidotu attiecības.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register