Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:841323
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītos lēmumus. Šo informāciju iegūst, izmantojot uzņēmuma iekšējos pierakstus, zināšanas par tirgu, tirgus pētījumus un mārketinga lēmumu atbalsta analīzi.
Iekšējo pierakstu sistēma. Mārketinga vadītāji balstās uz datiem, kas iegūti, izmantojot iekšējos ziņojumus par pasūtījumiem, izpārdošanu, cenām, izmaksām, inventarizācijas rezultātiem, ienākumiem, maksājumiem utt. Analizējot šo informāciju, viņi var noteikt nozīmīgas iespējas un problēmas.
Mārketinga zināšanu (intelligence) sistēma sniedz ar notikumiem saistītus datus. Tā ir procedūru un avotu kopums, ko izmanto vadītāji, lai iegūtu ikdienišķu informāciju par mārketinga vides attīstību. Mārketinga vadītāji apkopo mārketinga zināšanas, lasot grāmatas, laikrakstus un publikācijas; runājot ar patērētājiem, piegādātājiem un izplatītājiem; analizējot avotus internetā, kā arī satiekoties ar citu uzņēmumu vadītājiem.
Mārketinga pētījumi definēti kā sistemātiska datu izveide, savākšana, analīze un atskaišu veidošana par tiem, kā arī secinājumi, kas saistās ar specifisku mārketinga situāciju, kas raksturīga uzņēmumam. Efektīvi mārketinga pētījumi ietver piecus soļus:
1.Definējiet problēmu, alternatīvos lēmumu variantus un pētījuma mērķus. Mārketinga vadībā ir rūpīgi jādefinē jautājums, kas tiks izpētīts. Daži pētījumi ir vērsti uz uzzināšanu, problēmas patiesās būtības noskaidrošanu un iespējamo risinājumu vai jaunu ideju ierosināšanu. Daži pētījumi ir aprakstoši, noteiktus ciparus atspoguļojoši, daži pētījumi ir saistīti ar cēloņsakarībām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register