Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:702049
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

1.Tirgzinības jēdziens. Tirgzinības pamatelementi, to raksturojums.
Tirgzinība – tiek pētītas patērētāju vēlmes, pieprasījums, reklāmas nozīme utt.
Otrs virziens ir tirgvedība – pārdošana. Preču virzība tirgū, viss tiek darīts, lai pārdotu.
Pamatelementi:
1.Patērētāju vēlmes – tā ir cilvēka tiekšanās pēc kaut kā.
2.Vajadzības – īpaša forma tā jau ir prasība pēc kaut kā.
3.Prece, produkts.
Produkts – viss, ko var piedāvāt tirgū un ko pārdod.
Ar vārdu produkts saprot:
Izejvielas;
Ražošanas prece;
Patēriņa prece;
Pakalpojums;
Nekustamais īpašums;
Uzņēmumi – SIA, AS
Valūta
Preču zīme (zīmols);
Patenti – idejas.
4.Pieprasījums – vajadzības izteikums naudas formā. Patērētāji virza pārdošanai.
5.Patērētāja vērtējums par preci – patērētājs novērtē labumu, ko viņš gūst ar izdotajiem naudas līdzekļiem.
6.Darījums – vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteikumus darījumā.
7.Patērētāju tirgus – esošo un potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā piedāvā vai pārdod un pieprasa vai pērk preces.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register