1. Tirgzinības jēdziens. Tirgzinības pamatelementi, to raksturojums.
2. Tirgzinības mērķi.
3. Tirgzinības darbības koncepcijas (produkcijas, produkta, pārdošanas, pircēja, sociālā mārketinga).
4. Tirgzinības tieši ietekmējošā ārējā vide.
5. Tirgzinības netieši ietekmējošā ārējā vide.
1. Tirgzinības procesa būtība.
Informācijas sistēma tirgzinībā.
Preces dzīves cikla koncepcija
Produkta raksturlielumi
Tirgzinības pētījuma process.
11. Tirgzinības plāns.
Produkts, tā jēdziens, klasifikācija.
Produkta sortiments.
Cenu veidošanas metodes.
Preces dzīves stadiju raksturojums.
Cenu veidošana: cenu noteikšanas pamatposmi un galvenie ietekmējošie faktori.
Tirgzinības veidi pieprasījuma gadījumā (konversiālais, stimulējošais, remārketings, attīstošais mārketings, demārketings, antimārketings, atbalstošais mārketings).