Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603168
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.1. Kā Jūs saprotat tirgvedību un tirgzinību jēdzienus? Kas tiem kopīgs?
Atbilde.
Tirgvedība ir zināšanu kopums par preču realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktiko darbību.
Tirgzinības ir ekonomikas zinātnes apakšnozare, kas pēta preču sadales un maiņas teorētiskos aspektus.
Tirgvedības un tirgzinību pamatā ir cilvēku vēlmju izzināšana un apmierināšana.

1.2.Kas mārketingā ir prece, cena, vieta, virzība?
Atbilde.
Analizējot mārketinga struktūru, vienmēr ir jāņem vērā 4 galveno elementu mijiedarbība. Šie elementi ir :prece, cena, vieta, virzība (MIX). Mārketingā mēdz runāt par 4P.
Prece ir viss, ko uzņēmums var piedāvāt mērķtirgū. Galvenie preces analīzes kritēriji ir:
Kvalitāte;
Preces īpašības;
Preces dizains;
Iesaiņojums;
Tirdzniecības marka;
Gabarīti;
Serviss;
Garantijas;
Sortiments.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register