Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:863370
 
Evaluation:
Published: 11.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkts    4
1.1.  Begonija    4
1.2.  Vanilla Travel    4
1.3.  Jēkaba aģentūra    5
2.  Vieta    5
2.1.  Begonija    5
2.2.  Vanilla Travel    5
2.3.  Jēkaba aģentūra    5
3.  Cena    6
3.1.  Begonija    6
3.2.  Vanilla Travel    6
3.3.  Jēkaba aģentūra    7
4.  Veicināšana    7
4.1.  Begonija    7
4.2.  Vanilla Travel    8
4.3.  Jēkaba aģentūra    8
5.  Fiziskie pierādījumi    9
5.1.  Begonija    9
5.2.  Vanilla Travel    9
5.3.  Jēkaba aģentūra    10
6.  Cilvēki    10
6.1.  Begonija    10
6.2.  Vanilla Travel    10
6.3.  Jēkaba aģentūra    11
7.  Process    11
7.1.  Begonija    11
7.2.  Vanilla Travel    12
7.3.  Jēkaba aģentūra    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
1. Visplašākais piedāvājumu klāsts ir tūrisma aģentūrai „Begonija”. „Jēkaba aģentūra” vairāk piedāvā eksotiskus braucienus, bet „Vanilla Travel” darījumu braucienus.
2. „Begonija” un „Vanilla Travel” atrodas ļoti izdevīgā vietā ( Brīvības iela, Dzirnavu iela, Kr.Barona iela), jo turpat atrodas arī daudzi citi uzņēmumi, līdz ar to piesaistot lielas cilvēku masas.
3. Viszemākās cenas ir tūrisma aģentūrai „Begonija”, visdārgāk ceļojums izmaksās „Jēkaba aģentūrā”. Tas ir izskaidrojams ar to, ka šī aģentūra piedāvā tālāku galamērķu ceļojumus.
4. Visas 3 aģentūras plaši sevi reklamē dažādās interneta vietnēs. Katrai aģentūrai ir sava mājas lapa. „Jēkaba aģentūrai” ir pieejams virtuālais ceļojumu katalogs.
5. Vissaprotamākā un kvalitatīvāka mājas lapa ir „Jēkaba aģentūrai”. Tajā ir visa nepieciešamā informācija ceļotgribētājiem.
6. Salīdzinot apkalpojošo personālu, var secināt, ka „Jēkaba aģentūrai” un „Vanilla Travel” tas ir ļoti līdzīgs- profesionāls, saprotošs, zinošs, ar lielu darba pieredzi.
7. Tūrisma aģentūrai „Begonija” mērķauditorija ir visdažādākā, jo tā pievilina klientus ar samērā zemajām cenām. „Vanilla Travel” un „Jēkaba aģentūra” klienti pārsvarā ir turīgi cilvēki.
8. Darbības procesa ziņā visas 3 tūrisma aģentūras ir ļoti līdzīgas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1331433
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register