Komerciālo mediju koncepcija.
Komerciālā medija koncepcija notiek pārdot savu produktu. LNT ir nevis sabiedrisks, bet komerciāls medijs, kas uztraucas vienīgi par akcionāru attieksmi un vērtējumu. Reklāma ir tas, ar ko šis medijs gūst peļņu, veids, kādā šis medijs stabilizē un nodrošina savu pastāvēšanu. LNT ir modernākas studijas, vadītāji ir modernāk ietērpti un pats medijs kā tāds ir vairāk ar svaiguma vēsmu nekā, piemēram, LTV, kas ir pieklājīgās, sabalansētāks un, manuprāt, vairāk to ir iemīļojusi vecākā skatītāju paaudze.
Medija galvenais mērķis.
Medija galvenais mērķis ir iegūt peļņu. LNT rāda ļoti daudz reklāmas. Taču – kā jau es minēju, reklāmas ir tās, no kā šis medijs gūst peļņu, galvenokārt. Lai sasniegtu mērķi un šo peļņu iegūtu ir jānostiprina skatītāju reitingi, ir jārāda populāras filmas un raidījumi, lai piesaistītu ar saviem reitingiem pēc iespējas vairāk reklāmdevējus.
Attieksme pret auditoriju.
Auditorija tiek uztverta kā patērētājs. Tas ir, tiek ievērotas vēlmes, kas ir vairākumam, tiek sniegti patērētājam jaunumi, izklaide, sporta jaunumu un citas pārraides, kas ir acij tīkamas. Auditorijai tiek pasniegts tas, ko tā vēlas redzēt. Tiek piedāvātas skaisti iekārtotas un košas studijas, arī jauni diktori, kas skaidri un saprotami un labā intonācijā nolasa ziņas.
Mediju darbības mērķi attiecībā pret auditorijas uzvedību un vēlamais sabiedrības uzvedības modelis.
Sabiedrības vēlamais uzvedības modelis ir izklaidēties, skatīties reklāmas un pirkt produktus. Tādēļ LNT ir jācenšas rādīt pēc iespējas jaunākus, aizraujošākus un saturiskākus raidījumus, lai tos skatītos auditorija. Tiklīdz ir liela auditorija, reklāmas redz vairāk cilvēku. Mediji strādā pie šī uzdevuma, lai ieinteresētie skatītāji paskatītos arī reklāmu, pēc kuras, vēlams kaut ko arī nopirktu. Mediju darbības mērķi ir panākt to, lai attiecīgo mediju skatītos pēc iespējas vairāk cilvēku
Auditorijas intereses.
…