Tradicionālā un inovatīvā uzņēmējdarbība
Šie ir divi pamatos atšķirīgi uzņēmējdarbības veidi, kuru pārstāvji darbojas vienkārši atšķirīgu motīvu vadīti un atšķirīgās situācijās esoši uzņēmumi.
Analizējot teorētisko aspektu, galvenais dokuments par šo tēmu ir Oslo manual, kura izdevējs ir OECD. Šeit atrunāti galvenie jēdzieni par tēmu. Uzņēmums, kas ir inovatīvs to dara, lai iegūtu priekšrocību, kuru nodrošina jauns un uzlabotāka tehnoloģija (produkts), vai process. Piemēram, uzņēmums, kas attīsta produktivitāti, vēlas sasniegt lētāku cenu priekšrocību, dodot iespēju samazināt kopējo preču un pakalpojumu cenu salīdzinājumā ar konkurentiem, tādejādi cerot palielināt savu tirgus daļu un beigu beigās gūtu lielāku peļņu! Šīs teorijas pamatlicējs, kā arī autors uz kuru ļoti bieži atsaucas daļa autoru ir Šumpeters.