Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168289
 
Evaluation:
Published: 23.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmējdarbības ārējā vide    3
  Uzņēmējdarbības iekšējā vide    4
  Izmantotie informācijas avoti    6
Extract

Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus. Ārējā vide (makro vide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas ar kurām uzņēmums sastopas savās ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makro vidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Makro vidi veido 6 galvenie faktori:

1.ekonomiskie faktori (inflācija, bezdarbs, iedz. pirktspēja, dzīves līmenis, valsts ekonomkas augšupeja un lejupslīde),
2. sociālie, kultūras un demogrāfiskie faktori (iedzīvotāju sociālā piederība, (statuss), kultūras līmenis, iedzīvotāju pieaugums, iedzīvotāju nacionālā struktūra, kultūras un izglītības līmenis, tautu reliģiskās un tikumiskās normas),
3. ekoloģiskie faktori (jaunu ražošanas un sakaru tehnoloģiju attīstība, zinātnes tehnikas attīstība).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register