Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:204337
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Piena pārstrādes uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija

I. organizācijas stratēģijas izstrāde
• lēmumi pa klientiem

Piena produkti ieņem svarīgu vietu pircēju prioritātēs, līdz ar to piena produktu lietotāji un šī uzņēmuma potenciālie klienti var būt visa vecuma pārstāvji, kas ir kā priekšrocība organizācijas ārējai videi. Bet, protams, jāatceras, ka cenu ziņā arī piena produkti atšķiras. Tas nozīmē, ka dārgākos izstrādājumus nevarēs iegādāties jebkurš, līdz ar to jāstrādā uz noteiktu klientu grupu. Piemēram, visbiežāk sieru iegādājas cilvēki vecumā no 25 līdz 49 gadiem, kuri dzīvo lielās ģimenēs (3-4 cilvēki un vairāk), viņu materiālais stāvoklis ir labs, viņiem ir augstākā izglītība, tās ir pašnodarbinātas personas, strādā par firmu vadītājiem vai ierēdņiem. Un jāatceras, ka piens nepieciešams ikvienam, bet visvairāk augošam organismam.
• lēmumi par produktiem...

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1143915
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register