Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359278
 
Evaluation:
Published: 20.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
5.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    3
5.1.  Uzņēmējdarbības iespēju un vides analīze    4
5.1.1.  Uzņēmuma vides analīze    4
5.1.2.  Iekšējās vides analīze    5
5.1.3.  Ārējās vides analīze    6
5.1.4.  Konkurentu darbības analīze tirgū un tās novērtēšana    9
5.1.5.  Tirdzniecības apstākļu analīze    10
5.1.6.  Uzņēmuma saimniecisko sakaru analīze    11
5.1.7.  Sabiedriski ekonomisko faktoru analīze    12
5.2.  Uzņēmuma stratēģiskie uzdevumi    15
5.2.1  Uzņēmuma attīstība    17
5.3.  Stratēģiskā plānošana    19
5.4.  Uzņēmuma kooperācija    22
5.5.  Uzņēmuma pārveidošana    26
5.6.  Uzņēmumu apvienošanās    28
5.6.1.  Uzņēmumu apvienošanās saimnieciskā nozīmē    30
Extract

Uzņēmuma makrovides un mikrovides apraksts un analīze ļauj noteikt to uzņēmuma parametru spektru, kuri veido uzņēmuma nozīmi un galvenos mērķus.
Savu misiju uzņēmums formulē noteiktā ārējās vides sastāva, struktūra un stāvokļa apstākļos, kuri nosaka uzņemuma iespējas patērētāju vajadzību apmierināšanā. Ārējā vide, ieskaitot mikrolīmeni un makrolīmeni, nosaka noteiktu resursu sistēmu. Šie resursi nosaka ražošanas struktūru, tehnoloģisko profilu, personāla un kvalifikācijas sastāvu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa plānus.
Uzņēmuma panākumi ir atkaŗīgi no prasmes analizēt tirgu un uzņēmuma pozīcijas un pieņemt uzņēmumam svarīgus stratēģiskos lēmumus.
Ražošanas uzņemumi darbojas saskaņā ar konkurences apstākļiem un tiem spēkiem, kuri ir ārpus uzņemuma varas un ietekmes. Šie apstākļi tiek uzskatīti par uzņemuma darbību ierobežojošiem. Tirgus noteikumi vienmēr rada alernatīvas (draudus) uzņēmējdarbībai.
1.katrs uzņēmums veido savu darbību un tās virzienus, ņemot vērā savas iespējas iedarboties uz tirgu, pircējiem, konkurentiem un uz nozares attīstību. Uzņēmuma stratēģiskais kurss ir ārējo tirgus alternatīvu un iekšējo faktoru – resursu, kvalifikācijas – produkts. Vairāki faktori iespaido uzņemuma stratēģijas izvēli: patērētāju gaume, ieradums, tehnoloģiskās izmaiņas, konkurentu iedarbība, vajadzība pēc investīcijām, finansiālās iespējas, vadības personālais sastāvs un tā mērķtiecība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register