Ieteikumi un secinājumi
Konkurēšana nozarē, ar ko sastopas Toyota, ir augsta. Taču pagaidām Toyota atrodas izdevīgās pozīcijās attiecībā pret konkurentiem. Ieteikums Toyota mārketinga speciālistiem būtu censties izstrādāt ļoti lētus modeļus un piedāvāt tiem labus garantijas nosacījumus. Ja šādi modeļi tiktu izstrādāti, tie varētu konkurēt ar pašreizējiem ‘’lētā gala’' ražotājiem no Ķīnas un Dienvidkorejas.
Cits ieteikums būtu Toyotai turpināt iesākto darbu pie jauno tehnoloģiju (hibrīddzinēju u.c.) attīstības. Šīm tehnoloģijām ir nākotne. Turklāt tādi produkti kā Toyota Prius ar hibrīddzinēju padara Toyota sabiedrības acīs par uzņēmumu, kas rūpējas par vidi un investē attīstībā. To noteikti vajadzētu uzsvērt, veicot mārktinga aktivitātes.
Īpaša uzmanība jāpievērš Ķīnas un Dienvidkorejas ražotājiem, kas pēdējā laikā strauji attīstās un piedāvā ļoti lētus aotomobiļus, taču ar vidusmēra patērētājam jau ar pieņemamu kvalitāti.
Automošīna Toyota Prius bija pirmais automobilis pasaulē, kurā tika izmantots elektromotors apvienojumā ar benzīna dzinēju. Tagad šī tipa motors tiek piedāvāts arī Toyota meitasuzņēmuma Lexus modelī RX400h. Pasaules tirgū naftas cenas aug, un patērētāji aizvien vairāk pieprasa taupīgus auto. Iepriekšminētie automobiļi izceļas ar izcilu ekonomiskumu.
…