Ne mazums cilvēku ir pārņemti ar domu runāt citu priekšā, ka viņi par savu mērķi formulē klausītāju vētrainus aplaisus vai skaidību.”Mans šefs no apbrīnas noģibs!” – tas nav nekāds prezentācijas mērķa formulējums. Akla vēlēšanas gūt panākumus neliks ļimt prikšnieka ceļiem, kā arī nepiesaistīs jaunus klientus jūsu produktam.
Jūsu mērķim jābūt:
Pārliecināt cilvēkus par savām idejām.
Sniegt zināšanas,
Piedāvāt dažādus risinājuma vai rīcības modeļus,
atskaitīties,
ieinteresēt par jauno produktu,
censties iegūt sapratni par nepatīkamie lēmumiem.
Mērķa formulēšana.
Ir iees sakāmvārds: kurš nezina, kurp doties, nekur arī nenāks. Tā varētu notikt, kamnav formulēta mērķa. Tikai tas, zina savu mērķi, var izvēlēties pareizos argumentus un prezentācijas struktūru. Pretējā gadījuma daudz mazākus gabalņus, kas nesader kopā, un klausītājiem nebūs priekštata par to, ko jūs sakāt.…