Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104538
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Uzdevums – „Mana sekmju liecība”°
• Kopīgi ar bērniem izstrādājiet sekmju liecības projektu – perspektīvo liecību, kas ļaus jums ar bērnu pārrunāt bērna stiprās puses un atklāt bērna vājās vietas mācībās.
• Ļaujiet bērnam izdomāt un ielikt sev katrā priekšmetā atzīmi, kādu viņs sev vēlētos saņemt attiecīgajā priekšmetā. Pārrunājiet kādēļ tieši šādu atzīmi bērns sev vēlētos un, kas būtu jādara, lai šādu atzīmi saņemtu. Uzdodiet bērnam uzrakstīt vai pastāstīt īsas atsauksmes par katru mācību priekšmetu. Liecības projektu izmantojiet kā pamatu diskusijai par to, kāds ir bērna ieskats par saviem panākumiem mācībās.
• I pusgada beigās salīdziniet vēlamo un esošo liecību un pārrunājiet, kas un kādēļ nav izdevies, kā arī pievērsiet uzmanību tam, vai bērns savu vēlamo liecību nav novērtējis pārāk zemu. Šo sarunu ceļā palīdzēsiet bērnam ar pašvērtējumu, būsiet iesaistīti novērtēšanas procesā, kā arī sadarbosieties ar savu bērnu, lai izzinātu bērna ieskatu mācībās.

Nobeigums.
Nobeigumā vecākiem tiek piedāvāts aizpildīt anketu par audzināšanas un mācību procesu bērna klasē. Anketa ir pilnīgi anonīma, lai iegūtu patiesas atbildes, kuras veidojot turpāko mācību procesu tiktu ņemtas vērā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register