Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727655
 
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Starptautiskajam reklāmas festivālam „Golden Hammer” tika izvērsta plaša reklāmas kampaņa. Izmantotie kanāli bija sekojoši: vides reklāma, reklāma TV, reklāma radio un globālajā tīmeklī.
2. Festivāla auditorija, spriežot pēc tā, kur tika izvietotas gan reklāmas, gan reklāmas teksti ir sekojoša- reklāmas vidē strādājošie cilvēki, uzņēmēji, kā arī vienkārši interesenti, kuriem nav vienaldzīgs reklāmas „lauciņš”. Manuprāt, šī auditorija tika uzrunāta ļoti veiksmīgi, tika izmantoti pareizie reklamēšanās kanāli.
3. Reklāmas, kas sniedza informāciju par festivālu, bija plaši sastopamas daudzās Rīgas ielās. Tās kalpoja gan kā imidža, gan kā informatīvās reklāmas. Sauklis ļoti trāpīgs un izsaka visa festivāla būtību: „In add we trust”. Reklāma uz spilgti sarkana fona, daudz baltu aitu, bet viena- tomēr melna. Tā labi atspoguļo saukļa būtību. Tomēr, varbūt labāk bija izcelt vienu baltu aitiņu uz lielu, bet melnu aitu bara? Tā simbolizētu to vienu spilgto, veiksmīgo reklāmu, kurai we trust. Reklāma, kas aicina uz šo pasākumu izskanēja arī radio, kā arī TV.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register