Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:184950
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viesu apkalpošanas process ietver sevī prasmi pareizi uzklāt galdu dažādiem dzīves gadījumiem. Šajā procesā kā neatņemama sastāvdaļa ir pati viesu apkalpošana, kuru veic viesmīlis un kura prasa profesionālas darba iemaņas un zināšanas.
Viesmīli slikti raksturo tas, ja viņš cenšas ieteikt viesiem tikai dārgos ēdienus un dzērienus. Tas noteikti izraisītu nepatiku viesa attieksmē. Viesmīlim jāapkalpo viesis tā, lai viņš būtu gandarīts un justu vēlmi vēl un vēlreiz iegriezties šajā uzņēmumā un tieši pie šā viesmīļa.
Viesmīlim ļoti smalki „jāredz cauri” katram viesim.
Apkalpojot viesus un esot tiešā saskarē ar viņiem, viesmīlim:
nevainojumā kārtībā jātur matu sakārtojums, apģērbs un rokas;
ik dienas jābūt tīram;
sevišķa uzmanība jāpievērš rokām – manikīrs bez lakas;
mēreni jālieto kosmētikas līdzekļi;
nevajag nēsāt greznumlietas;
jārunā skaidri un saprotami – tā, lai viesis varētu saprast.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register