Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:934642
 
Evaluation:
Published: 15.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SITUĀCIJAS APRAKSTS    3
1.1.  Iespējamas interešu grupas    3
1.2.  Interešu grupas motivācijas izmaiņām    4
1.1.1.  I interešu grupa - skolotāji    4
1.1.2.  II interešu grupa - skolnieki    5
1.3.  Interesentu analīzes matrica    6
1.4.  Problēmu koks    7
1.5.  Mērķu koks    8
2.  PROJEKTA ALTERNATĪVU SAIMNIECISKĀ DERĪGUMA NOTEIKŠANA    9
2.1.  Projekta izstrādāšanas un ieviešanas izmaksu aprēķins    9
2.2.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes vērtējums    14
2.3.  Alternatīvu ranžēšana    15
3.  DAĻA    16
3.1.  Loģiskās struktūras matrica    16
3.2.  Projekta darba sadales struktūrplāns (WBS)    17
3.2.1.  Struktūrplāns (uzņēmuma funkcionālie departamenti / uzņēmuma strūktura)    17
3.3.  Darba paketes specifikācija un apraksts    19
4.  PROJEKTA PLĀNOŠANA    20
4.1.  Norišu tīkla plāns un laika grafiks    20
4.2.  Atskaites    24
Extract

Eiropā vērojama tendence pieaugt sociālo zinātņu speciālistiem, bet jau šobrīd ir augsts
dabas zinātņu un tehnoloģiju speciālistu trūkums, turklāt skolnieku zināšanu līmenis tādos
priekšmetos, kā matemātika, fizika un ķīmija ir zems, tādēļ parādās nepieciešamība pēc metodēm,
kuras palielinātu interesi un motivāciju apgūt eksaktās zinātnes un uzlabotu prasmju kvalitāti.
Skolotāji tērē laiku uz pārbaudes darbu sagatavošanu un to pārbaudi, kad skolnieki tos
atrisina. Šo laiku būtu labāk tērēt tieši uz apmācību. Puse no skolotāju darba laika aiziet uz tehnisku
darbu nevis tiek veltīts audzēkņiem.
Līdzīga situācija pastāv arī Igaunijā un tur, nolēma šo situāciju uzlabošanai, ieviest
virtuālas skolas. To mērķauditorija ir mazas lauku skolas un bērni, kas aizbrauca ar vēcākiem uz
ārzemēm.
Latvijā, pēc Andreja Cinitisa vārdiem, tāda veida projektu tikai sāka apspriest, bet pastāv
visas iespējas šī projekta īstenošanai.
Tātad, balstoties uz kaimiņvalstu pieredzes, tas varētu būt optimālākais veids izglītības
līmeņa paaugstināšanai, jo, pēc sistēmas izveides, būs iespējams savienot to ar citu valstu līdzīgam
sistēmām. Tāds sadarbības veids lielā mērā ietekmes apmācības programmu integrāciju un skolu
kopējo projektu īstenošanu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register