Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138815
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pedagoģija kā zinātne un māksla   
2.  Pedagoģijas zinātņu sistēma, saikne ar citām zinātnēm   
3.  Pedagoģijas pētnieciskās metodes   
4.  Personība, tās socializācija un attīstība   
5.  Skolotāja loma un funkcijas mūsdienās   
6.  Skoēlna lomas izpratne izglītības humanizācijas apstākļos   
7.  Didaktika, pamatkstegorijas, principi   
8.  Mācību metodes, dažādas pieejas mācību metožu klasifikācijā   
9.  prasības mācību stundai   
10.  Mācību darba organizācijas formas   
11.  Audzināšana kā sabiedriska parādība   
12.  Audzināšanas process, tā likumsakarības   
13.  Audzināšanas principi, vadlīnijas   
14.  Bērns kā audzināšanas subjekts un objekts   
15.  Skolotāja personība, prasības mūsdienu skolotājam   
16.  Zināšanu pārbaude, uzskaite   
17.  Nākotnes izglītība   
18.  Skolotāja un skolēna saskarsme pedagoģiskajā procesā   
19.  Mācību motivācijas problēmas   
Extract

1. Pedagoģija kā zinātne un māksla.

Pedagoģijai ir savs pētīšanas priekšmets un objekts, kas pierāda ka tā ir zinātne. Kā arī tai ir sava teorija, un tā ir pierādīta praksē.
Pedagoģijas priekšmets –pedagoģijas rāditāji, kas atspoguļo likumsakarības ,faktorus (ped.zinātniskās metodes) un attīst.metodes.
Zinātniski pētnieciskās metodes –tās ir pētīšanas metodes:
* pārrunas; * novērojumi; * testi;
* intervija; * salīdzinājumi;
Ped. ir likumsakarības, kas eksistē starp faktoriem un procesiem.
Pedagoģijas zinātnes avoti:
tautas pedagoģija,
filozofiskais traktējums,
pāreja no utopijas idejām uz teorijā pamatotiem, ar ped.eksperimentu un preksi.

PEDAGOĢIJA ri zinātne par audzināšanu. Audzināšana ir vienas kultūras nodošana nākamai paaudzei.

Vārds “peidagoģija”cēlies no grieķu “peidagogos” pavadītājs.
Peidag. kā zinātni nostiprināja Ernests Meimanis (1862-1915), uzsverot tās empirisko (pieredzes) raksturu.
J.A.Students(1898-1964) izdala audzināšanu kā zinātni –teoriju, un kā mākslu –(praksi). “Prakse jāvada un jāveido ar teoriju, bet teorija ar praksi jālabo un jāpapildina.” (60.lpp.V.Peid.)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register