Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:429933
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

6. Koncentrēties uz 360 grādu klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošana sākas no brīža, kad klienti izrāda interesi par produktu, līdz pat pieredzei pēc patērēšanas. Ja ir ķieģeļu un javas veikals, tas, kā tiks uzņemts klients, var noteikt zīmola lojalitātes līmeni. Var būt labākie produkti tirgū, bet tas, kā zīmola personāls runā ar klientiem, var likt viņiem pievērsties konkurencei. Ir nepieciešama komanda, kas vienmēr būs patīkama klientiem neatkarīgi no apstākļiem.
7. Uztvert atsauksmes un pielāgoties tām.
Atsauksmes tiek saņemtas pēc klienta apkalpošanas. Izlabojot kļūdas un uzlabojot stiprās puses. Apkopojot atsauksmes no klientiem, varēs saprast precīzu sajūtu, kāda ir par produktiem. Atbilstoši rīkojoties ar saņemtajām atsauksmēm, ilgtermiņā varēs saglabāt klientus.
Zīmola lojalitāte ir kaut kas, kas jums laika gaitā jāveido. Tā uzņemas iniciatīvu, lai radītu lojālus klientus, bet uzņēmējs, kurš ir atbildīgs par uzdevumu, gūst daudz labuma no šīm attiecībām. Atgriezīsies tikai laimīgi klienti, un tādējādi klientu apmierinātības līmeņi nosaka lojalitātes lojalitāti. Zīmola lojalitāte ir labākais veids, kā attīstīt savu biznesu šajā ļoti konkurences vidē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register