Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:740842
 
Evaluation:
Published: 09.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pētījums pierāda, ka zīmoli ir ļoti būtiska nemateriālā vērtība uzņēmumiem. Uzņēmumiem ir jāizmanto šie mārketinga diferencēšanas paņēmieni, kas sniedz lielu pievienoto vērtību zīmolam un visam uzņēmums, vis sevišķi mūsdienu skarbajā konkurencē. Tāpat patērētāju attieksme pret zīmoliem spēj ietekmēt zīmola tirgus vērtību. Līdz ko tiek radīts zīmola tēls patērētāju prātos, mazākā negatīvā lieta to var ietekmēt, līdz ar to uzņēmumiem ir ļoti jādomā par to, lai šis pozitīvai tēls saglabātos.
Svarīgi ir arī izveidot zīmola lojalitāti. Ja patērētājs lieto uzņēmuma produktu, tad uzņēmumiem ir jādara viss, lai patērētājs to arī turpinātu lietot. Attiecību uzturēšana ar patērētāju ir tikpat svarīgas cik zīmola tēla radīšana. Ja netiek veidotas attiecības, tad zīmola tēla radīšanai iztērētā nauda ir lieka, jo zīmola lojalitāte ļoti spēcīgi ietekmē pirkšanas nodomu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register