Tātad, zinātniskajā rakstā tika secināts, ka pastāv cieša sakarība starp rotaļāšanos un SEM agrīnajā un pirmsskolas vecumā. Uzsvars tiek likts uz simboliskajām lomu rotaļām vienaudžu starpā, jo tās sniedz iespēju uzlabot visas sociāli emocionālās kompetences (sevis apzināšanās, pašregulācija, spēja saprast citus, spēja saprasties ar citiem, atbildīga lēmumu pieņemšana). Priekšnosacījums bērnu SEK attīstīšanā ir atbilstoša mācību vide, ko rada sociāli emocionāli kompetenti pedagogi un vecāki.
Līdz ar to, zinātniskajā rakstā tiek secināts, ka, lai pilnvērtīgi īstenotu SEM bērniem, ir nepieciešams bagātināt universitāšu studiju programmas ar SEM pedagogiem, lai topošie skolotāji vingrinātu un attīstītu savas SEK, jo, diemžēl, šobrīd ir tādu skolotāju trūkums. Viens no galvenajiem pedagoga uzdevumiem ir radīt atbilstošu mācību vidi bērniem, dodot iespējas bērniem rotaļāties pietiekami ilgi un bez traucēkļiem, nodrošinot ar materiāliem un saskarsmi ar vienaudžiem. Tāpat ir svarīgi informēt bērnu vecākus par SEM, lai arī vecāki varētu iesaistīties pirmsskolas un agrīnā vecuma bērnu SEK attīstīšanā.
Zinātniskajā rakstā ir lietota viegli uztverama valoda, bez sarežģītiem zinātniskiem terminiem. Trūkst kāda tabula vai shēma, lai raksts būtu vēl labāk uztverams lasītājam. Tiek saprotami definēti un skaidroti dažādi pedagoģiski un psiholoģiski jēdzieni, sniegti piemēri un ieteikumi bērnu rotaļu un sociāli emocionālo kompetenču sekmēšanai.
…