Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880057
 
Evaluation:
Published: 22.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas paņēmieni un komunikācijas teorētiskie aspekti    5
1.1  Reklāmas jēdzieni un to veidi    5
1.2  Reklāmas paņēmieni    9
1.3  Reklāma televīzijā un tās veidi    10
1.4  Emociju izmantošana reklāmā    12
1.5  Arhetipu izmantošana reklāmā    15
1.6  Komunikācijas jēdziens un tā veidi    17
1.7  Multimediju komunikācijas    19
1.8  “Super Bowl” pasākuma raksturojums    21
2.  “Super Bowl” finālspēles reklāmas kvalitatīvā analīze    23
2.1  Pētījuma metodes objekta un analīzes apraksts    23
2.2  Iegūto datu analīze    24
2.2  Pētījuma rezultātu interpretācija    60
  Secinājumi    69
  Priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    73
Extract

Tēma: 2023. gada ““Super Bowl”” finālspēles reklāmās izmantotie paņēmieni.
Tēmas aktualitāte: “Super Bowl” ir profesionālā futbola finālspēle, kas katru gadu tiek rīkota
ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) ietvaros. Tas ir viens no lielākajiem sporta un televīzijas
notikumiem ASV un pasaulē, kurā tiek skatītas miljoniem cilvēku visā valstī un visā pasaulē.
Reklamēšanas “Super Bowl” laikā ir dārga, bet tādēļ, ka pasākums tiek skatīts miljoniem
cilvēku, uzņēmumiem var būt vērts maksāt augstu cenu par reklāmas laiku. No vizuālajiem
efektiem līdz slavenībām ir daudz kam jāpievērš uzmanība sarežģītajos iestudējumos, kas ir
“Super Bowl” reklāmas. Ir viegli aizēnot tādus elementus kā mūzika un balss pārraides. Tomēr
reklāmām, kas var maksāt līdz 7 miljoniem ASV dolāru tikai par 30 sekundes pārraides laiku, ir
svarīgi pareizi noteikt visas detaļas. “Super Bowl” reklāmām ir jābūt unikālām, neaizmirstamām
un atpazīstamām vēl ilgi pēc spēles. Tiem ir jābūt kvalitatīviem ražošanā, un tiem ir jārada
cilvēki smieties. Bet galvenokārt veiksmīgai “Super Bowl” reklāmai kaut kas ir jāpārdod. Galu
galā šīm reklāmām ir jāietekmē cilvēkus, lai viņi izietu un iegādātos produktu, ko viņi reklamē.
Darba problēma:
Kādi ir izmantotie reklāmas paņēmieni 2023.gada “Super Bowl” finālspēles reklāmās…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register