Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245575
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Iztēles jēdziena skaidrojums psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    8
1.1.  Iztēles vispārīgs raksturojums    8
1.2.  Iztēles veidi pirmsskolā    10
1.3.  4 - 5 gadus vecu bērnu raksturojums pētāmās problēmas skatījumā    13
1.4.  Iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā    16
1.4.1.  Materiāli un tehniskie paņēmieni    18
1.4.2.  Metodes un uzdevumi    23
2.  4 – 5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšanas iespējas zīmēšanā    26
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    26
2.2.  Bērnu raksturojums    28
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    30
  Secinājumi    39
  Izmantotā literatūra    40
  PIELIKUMI    42
Extract

Secinājumi
Kvalifikācijas darba mērķis bija 4-5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā.
Darbā tika izpētīta un analizēta literatūra par iztēles teorētisko pamatojumu, noskaidroti iztēles veidi, 4- 5 gadus vecu bērnu iztēles īpatnības, metodes un tehniskie paņēmieni, kā veiksmīgāk sekmēt iztēli zīmēšanas nodarbībā.
Darbā tika atspoguļoti daži ieteikumi 4-5 gadu vecu bērnu iztēles sekmēšanai nodarbībās.
Pēc darbā atspoguļotā var secināt, ka visi cilvēki, bērni ir iztēles bagāti, bet ne katrs to attīsta un izmanto pietiekoši daudz, cik nepieciešams. Ikvienam ir dota iztēle, katram tā darbojās savādāk, kādam izteiktāka, kādam ne tik. Lai iztēle darbotos, svarīgi to attīstīt jau no pašiem pirmsākumiem.
Bērns ir spilgta, radoša personība un tikpat radoša ir viņa iztēle, kas atspoguļojās darbos, zīmējumos. Katrs bērnam piemīt radošā izdoma, kura rezultātā top brīnišķīgi darbi. Darbos bērni attēlo savus sapņus, iekšējās emocijas un jūtas.
Lai sekmīgāk norisinātos darbs, pedagogs ir tas cilvēks, kuram jāizanalizē katra bērna spējas un dotumi, jāizvēlas attiecīgās darba metodes un tehniskie paņēmieni. Pedagoga galvenais uzdevums- jāattīsta bērnu iztēle un radošā attieksme. Jānodrošina bērni ar jaunāko informāciju un jaunākām tehnoloģijām. Pedagogam vienmēr jāatrodas centrā, lai apgādātu bērnu ar nepieciešamajām zināšanām, sniegtu atbildes uz bērniem interesējošiem jautājumiem.
Svarīgi ir tas, ka arī mācību videi, jābūt atbilstošai, lai bērns varētu augt un attīstīties. Jo tikai vidē, kurā ir visi nepieciešamie materiāli darbam, gaišai un patīkamai atmosfērai, ko rada pedagogs ir iespēja bērna iztēlei augt un attīstīties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register