Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • 4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās

     

    Term Papers60 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:867128
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 56 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    6
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    6
1.2.  Bērna radošuma attīstība    14
1.3.  Radošā darbība    18
1.4.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    22
2.  Vizuālā māksla pirmsskolā    30
2.1.  Vizuālās mākslas, jeb tēlotājdarbības veidi pirmsskolā    30
3.  Pētījums par 4- 5 gadīgu bērnu radošās darbības veicināšanas iespējām    35
3.1.  Empīriskā pētījuma raksturojums    35
3.2.  Praktiskais darbs, 4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšanā    38
3.3.  Pētījuma rezultātu analīze    41
  Secinājumi    51
  Literatūras un citu avotu saraksts    53
  Pielikums    56
Extract

Secinājumi
Analizējot pētījuma iegūtos datus, par bērnu radošo darbību vizuālās mākslas nodarbībās, var secināt, ka :
1. Radošums ir kaut kas unikāls, kas paver daudzus ceļus vaļā, ne tikai mākslas pasaulē, bet arī dzīvē, tas ļauj mums riskēt un izmēģināt lietas, kuras nav mēģinātas, tas bagātina mūsu iztēli, valodu un ļauj izpausties. Jo bagātāka ir mūsu iekšējā pasaule, jo radošāki spējam būt.
2. Veiksmīgai bērna radošās darbības attīstībai, nozīmīga loma ir vecāku un pedagogu klātbūtnē. Radošs pedagogs, kurš plāno atbilstošas nodarbības, un piedāvā daudzveidīgu materiālo bāzi, kas ļautu apgūt daudz un dažādas tehnikas tā rezultātā tik sekmēta bērna iztēle, oriģināla domāšana un pats galvenais radošums. Kā arī vecāki, kuru loma bērna dzīvē ir svarīgāka, jābūt pacietīgiem un saprotošiem, jāļauj bērnam izzināt pasaule, jāspēlējas kopā, jārunā par visu mums apkārt jāpavada laiks kopā.
3. Darba autore novēroja, ka radošākas idejas un darbība tomēr bija bērniem, kuri grupā bija izteikti līderi, skaļi, aktīvāki , tie bērni arī nebaidījās pamēģināt , ko jaunu. Taču tie bērni, kuri bija mierīgāki un, kuri vienmēr bija tie paklausīgie vairāk pieturējās pie zināmām lietām un jutās nedroši mēģināt ko jaunu.
4. Pētījuma laikā kā palīglīdzeklis radošās darbības veicināšanā tika izmatots- mūzika, multfilma, dzejolis, pasaka un bērna iztēle. Pēc nodarbības var secināt, ka šo palīglīdzekļu izmantošana noteikti ir sekmējusi bērna radošo darbību. Bērni klausoties mūziku, dzejoli, vai pasaku un skatoties multfilmu, izmantoja savu iztēli, jo visos uzdevumos tika veicināta bērna domāšana, iztēle ar dažādiem jautājumiem. Bērni ieguva plašāku ieskatu dažādās mākslas tehnikās, un guva jaunus priekšstatus par lietām.
5. Pētījuma rezultātu analīzē var secināt, ka piedāvājot dažādus mākslas veidus, mākslas tehnikas, izmantojot dažādus palīglīdzekļus, strādāt ar dažādiem dabas materiāliem un runāt pirms un pēc darba darīšanas ir - atslēga , veiksmīgai radošās darbības veicināšanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register