Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstība pirmsskolā ar angļu valodu kā otro valodu

     

    Term Papers86 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246867
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 72 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku pētījumi par valodas attīstību    7
1.1.  Valodas vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Valodas raksturojums agrīnās bērnības vecumposmā    11
1.3.  Valodas attīstības iespējas PII ar angļu valodu kā otro valodu    15
  Secinājumi par 1. nodaļu    22
2.  Pedagoģisko paņēmienu izstrāde valodas attīstībai agrīnās bērnības posmā    24
2.1.  Situācijas analīze privātajā PII “X”    28
2.2.  Kritēriju izstrāde valodas attīstības konstatācijai PII ar angļu valodu, kā otro valodu    30
2.3.  Ieteikumu izstrāde pirmsskolas skolotājiem bērnu valodas attīstības veicināšanai    33
  Secinājumi par 2. nodaļu    40
3.  Pētījums par agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstību pirmsskolā ar angļu valodu, kā otro valodu    41
3.1.  Empīriskā pētījuma plāns    41
3.2.  Pētāmās mērķauditorijas apraksts    42
3.3.  Pētījuma metožu izvēles pamatojums un apraksts    51
3.4.  Pētījuma norises apraksts    52
3.5.  Pedagoģiskie paņēmieni agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības sekmēšanai    55
3.6.  Konstatēto rezultātu analīze un interpretācija    61
  Secinājumi par 3. nodaļu    66
  Nobeiguma secinājumi    67
  Priekšlikumi    69
  Literatūra un izmantotie avoti    70
1.pielikums.  Bērnu angļu valodas attīstības kritēriji    74
2.pielikums.  Bērna valodas attīstības novērojumu lapa    75
3.pielikums.  Toddlers(12 – 24) checklist    76
4.pielikums.  Toddler overall expectations    77
5.pielikums.  Language progress    79
6. pielikums.  Anketas vecākiem valodas attīstības pakāpes konstatēšanai    80
7.pielikums.  Two Year Old Checklist    82
8.pielikums.  Differentiating instruction for a child who is in the silent period    85
9.pielikums.  2 – 4 Year-olds Language Develoment Assesment Check List    86
Extract

Nobeiguma secinājumi

Pētījuma mērķis bija izpētīt agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības iespējas pirmsskolā ar angļu valodu, kā otro valodu. Lai to sasniegtu, tika izpildīti šādi uzdevumi:
1. Izanalizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par valodas attīstību.
2. Raksturota valodas attīstība agrīnās bērnības vecuma bērniem.
3. Noteikti agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības vērtēšanas kritēriji.
4. Izstrādāti pedagoģiskie paņēmieni agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības sekmēšanai.
Pamatojoties uz teorētiskās literatūras studijās gūtajām atziņām par valodas attīstību, pētījuma gaitā tika izvirzīta hipotēze: – agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstība pirmsskolā ar angļu valodu, kā otro valodu būs sekmīgāka, ja:
• bērns valodu apgūs drošā, emocionāli labvēlīgā un atbalstošā gaisotnē;
• tiks izmantoti bērna attīstības līmenim atbilstoši mācību līdzekļi un paņēmieni;
• valodas apguvē tiks izmantotas rotaļas, dziesmas, interaktīvie materiāli;
• bērna vecāki turpinās attīstīt bērna dzimto valodu.
Lai pārbaudītu izvirzītās hipotēzes patiesumu, – tika veikta bērnu dzimtās un angļu valodas attīstības novērtēšana, veicot regulārus novērojumus; izstrādāti dažādi pedagoģiskie paņēmieni bērnu valodas sekmēšanai, kā arī radīta valodas attīstībai labvēlīga vide.
Veicot bērnu novērošanu tika konstatēta mijsakarība starp labvēlīgu, bezstresa atmosfēru un sekmīgu valodas attīstību.
Bērniem, jaunākiem par trīs gadiem ESL attīstība notiek tāpat kā dzimtās valodas attīstība. Viņi vispirms ar valodu spēlējas, rada skaņas, mācās un lieto atsevišķus vārdus un izmanto neverbālas darbības. Šie atsevišķie vārdi rod savu nozīmi ja pieaugušais atbild, paplašina bērna zināšanas par šī vārda nozīmi. Vēlāk bērns šos atsevišķos vārdus apvieno un izveido īsus teikumus
Pētījums pierādīja, ka, lai veicinātu pilnvērtīgu bērnu valodas attīstību, skolotājas valodai jābūt pareizai un intonatīvi bagātai. Bērns šajā vecumā ir atdarinātājs, viņš atdarina visu – gan pozitīvo, gan negatīvo. Nedrīkst aizmirst arī par dzimtās valodas pilnveidi. Šo mērķi var sasniegt tikai sadarbojoties ar vecākiem.
Lai noteiktu bērnu valodas attīstību ESL pirmsskolā, pedagogiem jālieto dažāda veida “check lists” (novērtējumu lapas), jādokumentē bērnu savstarpējās sarunas, kā arī pieaugušā sarunu ar bērnu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1372962
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register