-
Aktīvā tūrisma produkta attīstība Ērgļu novadā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | AKTĪVAIS TŪRISMS | 7 |
1.1. | Aktīvā tūrisma definējums | 7 |
1.2. | Tūrisma veidi | 10 |
1.2.1. | Sporta tūrisms | 11 |
1.2.2. | Piedzīvojumu tūrisms | 12 |
1.2.3. | Kultūras tūrisms | 13 |
1.3. | Aktīvā tūrisma formas | 14 |
1.4. | Aktīvā tūrisma maršrutu izveide | 19 |
1.5. | Tūristu motivācija | 23 |
1.6. | Tūrisma produkts | 27 |
1.7. | Mārketinga īstenošana | 29 |
2. | ĒRGĻU NOVADA RAKSTUROJUMS UN AKTĪVĀ TŪRISMA PIEDĀVĀJUMU KLĀSTA ANALĪZE | 32 |
2.1. | Ģeogrāfiskais raksturojums | 34 |
2.2. | Transporta infrastruktūra | 38 |
2.3. | Naktsmītņu piedāvājuma klāsta novērtējums Ērgļu novadā | 41 |
2.4. | Apskates vietas Ērgļu novadā | 43 |
2.5. | Aktīvā tūrisma piedāvājumu klāsts Ērgļu novadā | 49 |
2.6. | Latvijas vietējā tūrisma analīze | 53 |
3. | AKTĪVĀ TŪRISMA PRODUKTA IZSTRĀDE ĒRGĻU NOVADĀ | 55 |
3.1. | Aktīvā tūrisma produkta pieprasījuma analīze | 55 |
3.2. | Aktīvā tūrisma produkta izstrāde Ērgļu novadā | 64 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 67 | |
Literatūras saraksts | 69 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
• Aktīvais tūrisms ir viens no tūrisma veidiem. Tas ir ļoti daudzveidīgs un šobrīd ieņem būtisku lomu cilvēku atpūtā. Aktīvais tūrisms dod iespēju apvienot fiziskās aktivitātes ar atpūtu.
• Ņemot vērā to, ka aktīvais tūrisms ir tik daudzveidīgs, tad tas ir pieejams jebkuram cilvēkam. Aktīvais tūrisms lielākoties ir izteikti sezonāls, taču tūrists var izvēlēties katrai sezonai atbilstošu aktīvā tūrisma aktivitāti ar ko nodarboties.
• Tūrisma industrijā ir ļoti būtiski izprast tūristu motivāciju, lai noskaidrotu, kāpēc cilvēki dodas ceļojumā, to ko tieši vēlas tūristi un kādas ir viņu vēlmes un vajadzības, kā arī to kāda iemesla pēc, tūristi izvēlas kādus konkrētus tūrisma piedāvājumus un kādi ir faktori, kas visvairāk ietekmē viņu lēmumus izvēloties konkrētu tūrisma veidu.
• Motivācijas noteikšana ir ļoti sarežģīts process un bieži vien tūristi paši īsti neapzinās savas vēlmes, kas šo procesu vēl vairāk sarežģī. Bet ņemot vērā to, ka tieši tūristu vēlmes un vajadzības pārvēršas par motivāciju ceļot vai iegādāties kādu konkrētu tūrisma produktu, tad ir būtiski censties izprast un paredzēt kādas būs vajadzības, kas stimulēs tūristu motivācijas. Tikai gadījumos kad tiek izprasta tūristu motivācija var izveidot tūristiem saistošu tūrisma produktu.
• Tūrisma produkts ir ļoti sarežģīts jēdziens un ir cieši saistīts ar preču un pakalpojumu kopumu. Tūrisma produkts sastāv no daudziem komponentiem. Kopumā produkts ir jebkas ko tūristi vēlas iegādāties, lai apmierinātu savas vēlmes.
• Lai iekarotu vēlamo tirgus daļu, ar labu produktu vien nepietiek, ir jābūt arī vienotai un labi izstrādātai mārketinga stratēģijai. Efektīvas stratēģijas radīšanai nepieciešama pamatīga tirgus izpēte, plānošana, analīze, pieredze un zināšanas.
• Mūsdienās daudzi izvēlas tieši aktīvo tūrisma veidu, jo tas dod iespēju ne tikai atpūsties, bet ļauj arī vienlaicīgi nodarboties ar fiziskajām aktivitātēm. Tādā veidā ir iespējams uzturēt sevi labā formā un gūt apmierinātību.
• Veidojot ceļojumu būtu ieteicams apskatīt internetā pieejamo informāciju, ieskatīties tūristu forumos, apskatīt tūrisma aģentūru mājas lapas, kā arī apskatīt ceļvežus un dažādas tūrisma izstādes.
• Veidojot tūrisma produktu svarīgi ir arī apzināties to cik sarežģītu šo produktu tūristi vēlētos.
• Ērgļu novads pazīstams ar aktīvās atpūtas iespējām. Jau ļoti sen šī vieta pazīstama kā ziemas sporta centrs, jo tieši šeit notiek jaunatnes ziemas olimpiāde. Agrāk darbojās arī divi kalni, kur varēja nodarboties ar kalnu slēpošanu, bet šobrīd tiem, kas vēlas nodarboties ar kalnu slēpošanu jādodas uz netālo Lido kalnu vai Gaiziņkalnu. Taču ziemā ir iespējams nodarboties ar distanču slēpošanu, slidošanu, hokeju. Savukārt vasarā baudot burvīgo dabu var izvēlēties sev vēlamas fiziskās aktivitātes.
…
IEVADS 5 1. AKTĪVAIS TŪRISMS 7 1.1. Aktīvā tūrisma definējums 7 1.2. Tūrisma veidi 10 1.2.1. Sporta tūrisms 11 1.2.2. Piedzīvojumu tūrisms 12 1.2.3. Kultūras tūrisms 13 1.3. Aktīvā tūrisma formas 14 1.4. Aktīvā tūrisma maršrutu izveide 19 1.5. Tūristu motivācija 23 1.6. Tūrisma produkts 27 1.7. Mārketinga īstenošana 29 2. ĒRGĻU NOVADA RAKSTUROJUMS UN AKTĪVĀ TŪRISMA PIEDĀVĀJUMU KLĀSTA ANALĪZE 32 2.1. Ģeogrāfiskais raksturojums 34 2.2. Transporta infrastruktūra 38 2.3. Naktsmītņu piedāvājuma klāsta novērtējums Ērgļu novadā 41 2.4. Apskates vietas Ērgļu novadā 43 2.5. Aktīvā tūrisma piedāvājumu klāsts Ērgļu novadā 49 2.6. Latvijas vietējā tūrisma analīze 53 3. AKTĪVĀ TŪRISMA PRODUKTA IZSTRĀDE ĒRGĻU NOVADĀ 55 3.1. Aktīvā tūrisma produkta pieprasījuma analīze 55 3.2. Aktīvā tūrisma produkta izstrāde Ērgļu novadā 64 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 67 Literatūras saraksts 69
- Aktīvā tūrisma produkta attīstība Ērgļu novadā
- Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
- Liepājas pilsētas tūrisma produktu attīstības iespējas, izmantojot jauno tūrisma speciālistu potenciālu
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
Term Papers for university99
-
Liepājas pilsētas tūrisma produktu attīstības iespējas, izmantojot jauno tūrisma speciālistu potenciālu
Term Papers for university68
-
Lauku tūrisma attīstība Latvijā
Term Papers for university63
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Term Papers for university62
Evaluated! -
Kvalitātes vadība lauku tūrisma uzņēmumos
Term Papers for university104
Evaluated!