Term Papers
Business and Law
Finance, Banking
A/s “Parekss-banka” korporatīvā tēla veidošana starptauti...-
A/s “Parekss-banka” korporatīvā tēla veidošana starptautiskajā līmenī
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
2. | Organizāciju korporatīvā tēla veidošana | 7 |
1.1. | Korporatīvā tēla būtība | 7 |
1.2. | Korporatīvā tēla veidošanas un pārvaldīšanas process | 9 |
1.3. | Korporatīvā tēla struktūra | 11 |
3. | Pašreizējas bankas pozīcijas un tēls starptautiskajā līmenī | 16 |
2.1. | Vispārēja informācija par banku | 16 |
2.2. | Bankas vieta un loma starptautiskajā tirgū | 17 |
4. | Pasākumi bankas korporatīva tēla veidošanai | 24 |
3.1. | Sadarbība ar starptautiskajām organizācijās | 24 |
3.1.1. | Piedalīšanās starptautiskajās konferencēs | 24 |
3.1.2. | Semināru organizēšana | 26 |
3.2. | Sadarbība ar starptautiskajiem izdevumiem | 28 |
3.2.1. | Starptautisko apbalvojumu saņemšana finanšu jomā | 28 |
3.2.2. | Publikācijas starptautiskajos izdevumos | 31 |
3.3. | Pasākumi vērsti uz bankas tēla atpazīšanu starptautiskajā tirgū | 33 |
3.3.1. | Piedalīšanas sindikātu izsniegšanā un vērtspapīru emitēšanā | 33 |
3.3.2. | Bankas web lapas uzturēšana angļu valodā | 40 |
3.3.3. | Bankas filiāļu un pārstāvniecību tīkla paplašināšana | 41 |
3.4. | Sadarbība ar reitinga aģentūrām | 42 |
5. | Danske bankas korporatīva tēla apskats un veikto pasākumu analīze | 46 |
4.1. | Danske bankas izvēles pamatojums | 46 |
4.2. | Danske bankas korporatīva tēla veidošanas pasākumu analīzes rezultāti | 48 |
4.2.1. | Piedalīšanos starptautiskajās konferencēs un semināru organizēšana | 48 |
4.2.2. | Starptautisko apbalvojumu saņemšana | 49 |
4.2.3. | Publikācijas starptautiskajos izdevumos | 49 |
4.2.4. | Piedalīšanas sindikātu izsniegšanā un vērtspapīru emitēšanā | 49 |
4.2.5. | Bankas web lapas uzturēšana | 50 |
4.2.6. | Bankas filiāļu un meitas uzņēmumu tīkla paplašināšana | 51 |
4.2.7. | Sadarbība ar reitinga aģentūrām | 51 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Izmantotas literatūras un avotu saraksts | 57 | |
Pielikumi | 58 |
Problēmas aktualitāte. Tuvojoties Latvijas iestāšanai Eiropas Savienībā arvien aktuālāks finanšu nozarē paliek jautājums par konkurences pastiprināšanos banku sektorā, kā arī par to, kā ir jārīkojas bankām lai saglabātu savas pozīcijas un izdzīvotu. No vienas puses finanšu tirgus paliks plašāks un tā dalībniekiem tiks piedāvātas jaunas iespējas. Savukārt, no otras puses, jau esošajā Latvijas banku tirgū ienāks finanšu institūcijas, kas ir lielākas salīdzinot ar vietējiem tirgus spēlētājiem, pazīstamākas pasaulē, ar lielāku pieredzi un resursiem. Lai spētu pārdzīvot nākotnes izmaiņas tirgū, bankām ir jāstiprina savas esošas pozīcijas un pēc iespējas jāpadara savs brends atpazīstamāks arī Eiropā, lai atveroties robežām gan patērētāji gan potenciālie partneri uzticētos vietējām bankām. Tāpēc bankas korporatīva tēla veidošana starptautiskajā līmenī ir ļoti svarīgs process.
Darba pētījuma objekts ir a/s “Parekss-banka” (turpmāk tekstā Parekss-banka), kas ir Latvijas banku sektora vadošā, kā arī starptautiskajā finanšu tirgū plaši pazīstama institūcija, kad pētījuma priekšmets ir Parekss-bankas korporatīvā tēla veidošana starptautiskajā līmenī.
Tēls (image) ir vispārēja sabiedrības ideja par produktu, brendu vai kompāniju. Korporatīvais tēls (corporate image) ir organizācijas ideja par to, kā šo organizāciju uztver sabiedrība.1
Pozitīvs tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Tas arī atvieglo organizācijas operāciju kārtošanu un piekļūšanu pie resursiem (finanšu, informācijas, cilvēku, materiāliem u.c.). Šodien tēla veidošanas, atbalsta un optimizācijas darbi tiek veikti ne tikai priekš organizācijām un personām, bet arī priekš valstīm, kā arī priekš pasaules un valstu reģioniem.
Šī darba mērķis ir analizēt vietēja finanšu tirgus dalībnieka – Parekss-bankas – darbību šajā jomā starptautiskajā līmenī, salīdzināt to ar Eiropas banku pieredzi un izstrādāt bankas korporatīva tēla veidošanas rīcības plānu Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā (ES).
Sakarā ar to, ka darba ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt bankas korporatīva tēla veidošanas procesu visās pasaules valstīs šajā darbā bankas korporatīva tēla veidošana starptautiskajā līmenī tiek pētīta tikai Rietumeiropas valstu ietvaros, ņemot vērā ES jautājuma aktualitāti.
Darba uzdevumi ir:
Pašreizējas Parekss-bankas pozīcijas un tēla analīze starptautiskajā līmenī;
Pasākumu, kas tiek veikti bankas korporatīva tēla veidošanai, izpēte;
Rietumeiropas banku korporatīvo tēlu apskats un pieredzes analīze;
Parekss-bankas rīcību plāna izstrādāšana.
Darba izstrādāšanā tiek izmantotas šādas metodes:
Informācijas savākšana un analīze par Parekss-bankas eksistējošo pozīciju starptautiskajā tirgū;
Informācijas apkopošana un strukturēšana par Parekss-bankas tēla veidošanas veiktajiem pasākumiem pēc to veida;
Parekss-bankas tēla veidošanas jomā veikto pasākumu analīze, to mērķu un rezultātu noteikšana;
Parekss-bankai līdzīgas Eiropas bankas izvēle pēc tas vēstures un attīstības gaitas, tas veikto pasākumu tēla veidošanas jomā, pētīšana un salīdzināšana ar Parekss-bankas veiktajiem pasākumiem;…
Šajā darbā tika izpētīta un aprakstīta bankas korporatīva tēla veidošana starptautiskajā līmenī Rietumeiropā, ņemot vērā Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā jautājuma aktualitāti un – tā rezultātā – Latvijas finanšu sektora paplašināšanos.
- A/s “Parekss-banka” korporatīvā tēla veidošana starptautiskajā līmenī
- Ķīla kā saistību izpildes nodrošinājuma veids starptautiskajos privāttiesību darījumos
- Līzings kā finanšu investīciju veids
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!LR nodokļu loma valsts budžeta veidošanā
Term Papers for university60
Evaluated! -
Starptautiskās pieredzes izmantošana hipotekārā kreditēšanā valstīs ar pārejas ekonomiku
Term Papers for university80
-
SIA “Lattelekom” personāla vadīšanas ietekme uz uzņēmuma finansiālo stāvokli
Term Papers for university90
Evaluated! -
Uzņēmuma – kredītņēmēja finanšu stāvokļa novērtējums
Term Papers for university72
Evaluated! -
Valūtu kursu starptautiskā veidošanas sistēma
Term Papers for university50
Evaluated!