Term Papers
Business and Law
Finance, Banking
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze-
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
ANNOTATION | 4 | |
IEVADS | 5 | |
1. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PRODUKTU VIRZĪŠANAI TIRGŪ | 8 |
1.1. | Reklāma kā mārketinga komunikāciju veids | 12 |
1.2. | Produktu realizācijas veicināšana kā mārketinga komunikāciju veids | 16 |
1.3. | Sabiedriskās saskares kā mārketinga komunikācijas veids | 21 |
1.4. | Personiskā apkalpošana kā mārketinga komunikāciju veids | 24 |
1.5. | Mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana un to ietekmējošie faktori | 26 |
1.6. | Mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtēšana | 29 |
2. | A/S „SEB Latvijas Unibanka” veiktie mārketinga komunikāciju pasākumi un to analīze | 33 |
2.1. | Īss ieskats A/S „SEB Latvijas Unibanka” vēsturē | 34 |
2.2. | A/S „SEB Latvijas Unibanka” izmantoto mārketinga komunikāciju veidi un to analīze | 36 |
2.2.1. | Reklāmas īpatnības un veidi SEB Unibankā | 36 |
2.2.2. | Personiskā apkalpošana SEB Unibankā | 39 |
2.2.3. | Sabiedriskās saskares SEB Unibankā | 43 |
2.2.4. | Produktu realizācijas veicināšana SEB Unibankā | 53 |
3. | A/S „SEB Latvijas Unibanka” mārketinga komunikāciju komunikatīvās efektivitātes pētījums | 59 |
3.1. | Pētījuma metodiskais pamatojums | 59 |
3.2. | Pētījuma rezultātu analīze | 61 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 68 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 70 |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba temats ir „A/S „SEB Latvijas Unibankas” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko nostādņu analīzi, izpētīt veidoto mārketinga komunikāciju efektivitāti A/S „SEB Latvijas Unibankā”, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darba gaitā autore izmantoja dažādas informācijas vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas tapšanai pārsvarā tika izmantota literatūras referatīvās analīzes metode. Informācijas ieguvei par banku tika veikta tās darbinieku neformāla intervēšana, kā arī tika izmantoti autores novērojumi. Sabiedriskās domas noskaidrošanai autore izstrādāja anketu un veica aptauju, kam sekoja iegūto aptaujas datu apkopošana un analīze.
Bakalaura darbā tika iekļauti šādi temati: mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū – šeit tika izpētīts katrs mārketinga komunikāciju veids atsevišķi; mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana, to ietekmējošie faktori; mārketinga efektivitātes vērtēšana; A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju pētījums.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem.
Darba pirmajā nodaļā autore pēta dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju par mārketinga komunikāciju veidiem, to īpatnībām un raksturlielumiem. Tāpat arī šeit tiek apkopota informācija par mārketinga komunikāciju izveidi ietekmējošiem faktoriem un mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtēšanu. Otrā nodaļa ietver sevī A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju veidu un īpatnību analīzi. Katram mārketinga komunikāciju veidam tiek veltītas atsevišķas apakšnodaļas, lai izpētītu to būtību. Trešā nodaļa iekļauj sevī darba autora veiktās aptaujas rezultātu analīzi un secinājumus saistītus ar anketēšanas rezultātiem. Aptaujas temats ir „A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums”.
…
Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 67 lapaspuses. Darbā ir iekļautas 6 tabulas, 19 attēli,3 pielikumi. Literatūras sarakstā tika iekļauti 17 izmantotās literatūras avoti, t.sk. 2 ārvalstu. Bakalaura darbā ir iekļauti šādi temati: mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū – izpētīts katrs mārketinga komunikāciju veids atsevišķi; mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana, to ietekmējošie faktori; mārketinga efektivitātes vērtēšana; A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju pētījums - izmantojot anketēšanas metodi. Pieikumā ir reklāmas piemēri un anketas paraugs.
- A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
-
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Term Papers61 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Finanšu vadība biedrībā "Latvijas Starptautiskā skola"
Term Papers for university64
Evaluated! -
Latvijas komercbanku pozicionēšana
Term Papers for university47
-
Latvijas komercbanku pozicionēšana
Term Papers for university69
-
Jaunu bankas pakalpojumu produktu virzīšanas iespējas Latvijas tirgū
Term Papers for university51
-
Atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi
Term Papers for university46