Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:468549
 
Evaluation:
Published: 05.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  IZMITINĀŠANAS UZŅĒMUMU DARBĪBAS ANALĪZES TEORĒTISKIE ASPEKTI   
1.1.  Izmitināšanas uzņēmuma jēdziens, būtība un klasifikācija   
1.2.  Ekonomiskās analīzes būtība un metodes   
1.3.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie faktori   
1.3.1.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie ārējās vides faktori   
1.3.2.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie iekšējās vides faktori   
2.  ATPŪTAS BĀZES “VIROGNA” DARBĪBAS ANALĪZE   
2.1.  Atpūtas bāzes “Virogna” finansiālo rādītāju analīze   
2.1.1.  Uzņēmuma gada pārskata analīze   
2.1.2.  Uzņēmuma maksātspējas prognoze   
2.2.  Atpūtas bāzes “Virogna” iekšējās vides raksturojums   
2.3.  “Virogna” SVID analīze   
2.4.  Atpūtas bāzes “Virogna” mārketinga darbības analīze   
2.5.  Atpūtas bāzes Virogna tieši ietekmējošie ārējie faktori   
2.6.  Atpūtas bāzes Virogna netieši ietekmējošie ārējie faktori   
3.  ATPŪTAS BĀZES ”VIROGNA” ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS   
  SECINĀUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Extract

SECINĀUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums dalās 2 daļās – iekšējā un ārējā vide. Iekšējo vidi veido organizācijas mērķi, organizācijas darbinieki, uzņēmuma kultūra, resursi, ražošanas tehnoloģijas un organizācijas struktūra.
2. Ārējo vidi veido tieši un netieši ietekmējošie faktori. Tiešie faktori ir konkurenti, piegādātāji, likumdošana, masu mediji, sabiedriskās organizācijas, starpnieki, patērētāji. Netieši ietekmējošie faktori ir starptautiskās attiecības, valsts ekonomiskais stāvoklis, Sociālkultūras elementi, zinātne un tehnoloģijas, valsts politika, valsts demogrāfiskais stāvoklis.
3. Uzņēmuma nākotne vērtējama droša, jo, nepastāvot lielai konkurencei, atpūtas bāze spēs palielināt savu noietu, līdz ar to palielinot savus apgrozāmos līdzekļus, pašu kapitālu un, visbeidzot, peļņu.
4. Balstoties uz atpūtas bāzes SVID analīzes faktiem, var secināt, ka uz šo brīdi atpūtas bāzes darbība ir pietiekami pozitīva un konkurētspējīga. Starp atpūtas bāzes darbības attīstības iespējām var izdalīt iespēju paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu, periodisko piedalīšanos starptautiskajos tūrisma gadatirgos, apkalpojošā personāla efektīvu apmācību un pieprasījuma pieauguma prognozi pēc šāda tipa atpūtas bāzes pakalpojumiem.
5. Atpūtas bāze “Virogna” nav liels konkurentu skaits, jo šāda tipa atpūtas bāzes nav visai izplatītas Daugavpils novadā. Galvenie konkurenti ir atpūtas bāze “Beļmonti” un atpūtas parks “Silene”.
6. Ieviešot „Zaļais sertifikāts” kvalitātes zīmi atpūtas bāzē “Virogna”, iegūs gan uzņēmums, gan paši tūristi, taču ilgtermiņā ieguvēji ir pats uzņēmums, jo pieaugs tā konkurētspēja, prestižs un atpazīstamība. Tas kalpo kā stimuls uzturēt sniegtos pakalpojumus un klientu apkalpošanu augstā līmenī, kā arī augt un paplašināties.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register