Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Automobiļu transmisijas demontāža, sastāvdaļu defektēšana, remonts un montāža

     

    Term Papers78 Vehicles

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724731
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  MANUĀLĀS PĀRNESUMU KĀRBAS DEMONTĀŽAS PROCESS    8
2.  GALVENĀ PĀRVADA DEMONTĀŽA UN DEFEKTĒŠANA    25
2.1.  Diferenciāla izņemšana    28
2.2.  Diferenciāla ielikšana    29
2.3.  Galvenā pārvada spēles jeb sazobes brīvkustības regulēšana    31
2.4.  Galvenā pārvada kopējā spriegojuma pārbaude    31
2.5.  Galvenā pārvada regulēšana    32
3.  MEHĀNISKĀS PĀRNESUMKĀRBAS, SAJŪGA KONSTRUKCIJAS PĀRBAUDE UN IESPĒJAMIE DEFEKTI    33
4.  PIECU PĀRNESUMU MANUĀLĀS KĀRBAS IZJAUKŠANA, GULTŅU NOMAIŅA UN SALIKŠANA    35
5.  PRIEKŠĒJĀS PIEDZIŅAS PĀRNESUMKĀRBAS KOPĀ AR DIFERENCIĀLI DEMONTĀŽA DEFEKTĒŠANA, DETAĻU NOMAIŅA UN MONTĀŽA    38
6.  PĀRNESUMKĀRBAS BIEŽĀK SATOPAMIE DEFEKTI UN TO NOVĒRŠANA    41
6.1.  Pārnesumkārbas defektēšana izjaucot vārpstas    42
6.2.  Defektēšana izņemot vārpstas un zobratus    43
6.3.  Pārbīdāmo dakšu un slīdņu defektēšana    44
6.4.  Vārpstu rievu un salieces defektēšana    45
6.5.  Mazāksvarīgu detaļu defektēšana    45
6.6.  Vītņu savienojumu defektēšana un remonts    47
6.7.  Pārnesumkārbas salikšanas noteikumi    47
6.8.  Defektēšana pēc pārnesumkārbas remonta    48
7.  MEHĀNISKĀS PAKĀPJVEIDA TRANSMISIJAS MEHĀNISMU KOPŠANA UN TRAUCĒJUMU NOVĒRŠANA    49
8.  SAJŪGA UZBŪVE, SASTOPAMIE DEFEKTI UN REMONTS    53
8.1.  Sajūga tehniskā stāvokļa noteikšana    54
8.2.  Sajūga raksturīgākie defekti, to cēloņi un novēršanas metodes    54
8.3.  Sajūga demontāža, pārbaude, uzstādīšana    57
8.4.  Sajūga pārējo daļu remonts    58
9.  KARDĀNPĀRVADA DEMONTĀŽA, DEFEKTĒŠANA REMONTS UN MONTĀŽA    60
9.1.  Kardānvārpstu sastāvdaļu defekti un remonts    60
9.2.  Kardānpārvada darbības traucējumi un to novēršana    63
9.3.  Dzenošā tilta regulēšana    64
10.  PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI    65
11.  PRAKTISKAIS DARBS STUDENTIEM    72
12.  STENDA UN PALĪGIERĪČU IZGATAVOŠANAS IZMAKSAS    76
13.  DARBA DROŠĪBAS NOTEIKUMI STRĀDĀJOT AR TRANSMISIJAS MAKETA MODELI    80
14.  SECINĀJUMI    82
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    83
Extract

14. SECINĀJUMI
Apkopojot dažādus literatūras avotus varam secināt, ka automobiļu transmisija ir salīdzinoši komplicēta sistēma ar daudz un dažādiem mehāniski funkcionāliem elementiem.
Mehāniskajām pārnesumkārbām galvenokārt tiek bojāti gultņi, gultņu ligzdas, pārnesumu zobrati kā arī blīvslēgi un citi blīvējošie elementi.
Viens no iemesliem kāpēc var rasties paātrināta detaļu dilšana ir eļļojošo smērvielu trūkums, kā arī eļļas līmeņa nepietiekamība. Pārnesum kārbās pie regulārajām apkopēm jāpārbauda eļļas līmenis, ja nepieciešams tā ir jānomaina, kā arī vizuāli jāpārbauda eļļas noplūdes.
Protams jāatzīmē arī tas, ka pārnesumu kārbas mūsdienās ir iespējams viegli nomainīt un aizstāt ar lietotu, kā rezultātā pārnesumkārbas defektēšana un remonts atkrīt. Šādā gadījumā tiek nomainītas detaļas sajūga sistēmā (sajūga disks, piespiedēj disks, ja nepieciešams arī spara rats, izspiedējgultnis un tā tālāk.)
Mūsdienās ražotāji atsevišķām automašīnām piedāvā remonta komplektu kas ir viens vesels un sastāv no sajūga diska, kurvja, piespiedēj diska utt. Šāds komplekts protams ir dārgāks bet tas nodrošina visa mezgla pilnvērtīgu darbību bez traucējumiem, kā arī vienkāršāku tā nomaiņu.
Bez ātrumkārbas un sajūga transmisijā arī ietilpst galvenais pārvads kopā ar diferenciāli.
Galveno pārvadu arī ir iespējams nomainīt pret jaunu vai lietotu, to neremontējot. Remontējot galveno pārvadu pārsvarā tiek nomainīti gultņi un eļļa, kā arī veikta tā regulēšana.
Un kā beidzot par piedziņas sistēmu kalpo kardānpārvadi, pus asis, jeb vienādu leņķisko ātrumu pus asis. To konstruktīvie izpildījumi arī ir daudz un dažādi taču galvenā darba nozīme ir vienāda. Šos elementus arī ir iespēja remontēt, kā arī nomainīt pret lietotiem.
Visbeidzot jāsecina ka pirms transmisijas rūpīga un darbietilpīga remonta jāizvērtē izmaksas kuras tiks sasniegtas darba rezultātā. Galvenais jāizvērtē cik tas būs izdevīgi. Atsevišķos gadījumos remonts var izmaksāt dārgāk nekā visa mezgla nomaiņa pret lietotu vai pat jaunu. Plus vēl arī jāņem vērā patērētais laiks, kas transporta ziņā nav mazsvarīgs. Laiks arī var radīt finansiālus zaudējumus. Tā kā jebkurš remonts jāvērtē ar speciālista acīm, lai neiznāktu zaudējumi.
Veidojot mācību maketu tika ieguldīts liela apjoma darbs, kā rezultātā ir iegūts ļoti veiksmīgs mācību līdzeklis kuru var izmantot kā pamatu veiksmīgām zināšanām.
Uzskatu ka ieguldītais darbs ir attaisnots, izvēlētie mērķi sasniegti un izvirzītie uzdevumi izpildīti.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1371383
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register