Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:648760
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par vadības stiliem    6
1.1.  Vadības stilu raksturojums    6
1.2.  Vadības stils TDA “Vidzeme”    6
1.3.  Audzināšanas principi Dz. Rubenes deju nodarbībās   
2.  Dzidras Rubenes darbības raksturojums TDA “Vidzeme”   
2.1.  Dz. Rubenes darbības raksturojums deju kolektīva dalībnieku vērtējumā   
2.2.  Pedagoģisko principu pārņemšana   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
  Pielikums   
Extract

Ievads
Mūsdienu sabiedrībā par aktuālu kļuvusi problēma, kā saglabāt un nodot nākamajām paaudzēm Latvijas un katra konkrētā novada kultūras vērtības.
Latvijas Valsts prezidente uzrunā Doma laukumā 1999.gada 18. novembrī atzina, ka: ‘’Mūsu valsts lielākā bagātība ir mūsu tauta, bet, lai pilnībā attīstītos tās spējas un radošie spēki, tautai ir nepieciešama ticība sev pašai. Ticība sev, savai taisnībai, savai nākotnei.’’.[ ]
Vistiešākā mērā tas attiecas uz mazpilsētu deju kolektīvu vadītāju darbību –vadītāja radošo spēju attīstība, kas notiek saistībā ar kultūrvides vērtībām, liek būt piederīgiem savai videi. Tas rada drošības izjūtu, rosina censties un gūt panākumus.
Mākslas pedagoģijas attīstības pirmsākumi iezīmējas 20.gadsimta sākumā ar N. Dauges pedagoģiskajām idejām. Dejas pedagoģijas zinātņu nozare kā pedagoģijas zinātnes apakšnozare veidojas 20.gadsimta beigās. Tāpēc nepieciešams apzināt izcilo deju kolektīvu vadītāju darbību, kuri strādājot konkrētos novados, vadot neskaitāmus deju kolektīvus , izstrādāja unikālus pedagoģiskos paņēmienus dejotāju meistarības pilnveidei. Viena no tādām ir Madonas deju kolektīvu vadītāja Dzidra Rubene.
Ir daudz materiālu par Dzidru Rubeni, taču nav neviena apkopojoša materiāla, kurā varētu atrast kopīgu informāciju par viņas pedagoģisko, māksliniecisko darbību, viņas talantīgākajiem audzēkņiem un audzēkņu atmiņām.
Mērķis
Izpētīt Dzidras Rubenes ieguldījumu dejas pedagoģijas attīstībā.
Uzdevumi
1. Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par vadības stiliem.
2. Noteikt Dz. Rubenes vadības stilu TDA “Vidzeme”.
3. Apkopot deju kolektīva dalībnieku vērtējumu.
4. Analizēt Dz. Rubenes pedagoģiskos principus.
5. Apkopot Dz. Rubenes pielietotos audzināšanas principus deju nodarbībās

Pētījuma metodes - teorētiskās: dokumentu analīze, empīriskā - intervijas

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −24,19 €
Work pack Nr. 1127047
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register