Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:726553
 
Evaluation:
Published: 25.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  TEORĒTISKIE ATMIŅAS JĒDZIENA UN TĀS BŪTĪBAS PAMATI    7
1.1.  Atmiņas jēdziens un veidi    7
1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    12
2.  DIDAKTISKĀS ROTAĻAS KĀ 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀTĀJAS    16
2.1.  Didaktisko rotaļu būtība, klasifikācija un struktūra    16
2.2.  Didaktisko rotaļu specifika un īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    20
3.  METODISKIE PAŅĒMIENI 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀŠANAI    24
3.1.  Didaktiskās rotaļas izvēles un organizācijas vispārējie nosacījumi    24
3.2.  Didaktisko rotaļu 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstības veicināšanas metodiskā izstrāde    26
4.  PĒTĪJUMS PAR 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅASATTĪSTĪBU    36
4.1.  Pētījuma organizēšana un metodisko paņēmienu raksturojums    36
4.2.  Pētījuma rezultātu interpretācija un to analīze    40
  SECINĀJUMI    50
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    52
Extract

SECINĀJUMI
Apkopojot pedagoģiski psiholoģisko un metodisko literatūru un pētījuma rezultātus ir iespējami secināt, ka:
1. Atmiņas būtību definējuši daudzi psihologi un pedagogi, bet kopīgais visās atziņās ir tas, ka atmiņa ir psihisks process, kurā cilvēks iegaumē, saglabā un atceras informāciju, kā arī aizmirst nevajadzīgo.
2. Atmiņas īpatnības ir cieši saistītas ar katras personības īpatnībām, jo katram no mums ir dažāda atmiņa, iegaumēšanas ātrums, noturīgums utt., kas ietekmē atmiņas veidu iedalījumu: pēc to ilguma, maņu orgānam, psihes galvenajiem procesiem, informācijas grupēšanas pazīmēm, saglabāšanas ilgumu, mērķtieksmes iegaumēšanas procesā, savukārt, visi šie atmiņu veidi ir savstarpēji saistīti.
3. Pirmsskolas gadu vecuma bērnu atmiņa attīstās no netīša uz tīšo iegaumēšanu. Iegaumēšanas metodika jābalsta uz spēļu un rotaļu elementiem. Savukārt, didaktisko rotaļu iezīme ir tā, ka šīs rotaļas pieaugušie organizē, lai mācītu un audzinātu bērnus, taču tās paliek rotaļas, kaut arī didaktiskos nolūkos. Bērnus tajās saista rotaļas situācija, bet rotaļājoties viņi, pati to nepamanot, risina didaktiskus uzdevumus. Didaktiskās rotaļas palīdz bērnos attīstīt uzmanību, atmiņu, vērīgumu, domāšanu u.c.
4. Didaktiskās rotaļas norise ietver sevī dažus posmus:
o bērnu intereses veidošana par didaktisko rotaļu;
o bērnu iepazīstināšana ar didaktisko materiālu un rotaļas noteikumiem;
o bērnu, kas pilnībā apguvis didaktisko rotaļu noteikumus, patstāvīgi darbojas ar didaktisko materiālu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register