Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
E-risinājumu ieviešana aeronavigācijas uzņēmumā-
E-risinājumu ieviešana aeronavigācijas uzņēmumā
Term Papers63 Computers, Consumer Electronics, Communications, Transport, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Аннотация | 5 | |
Annotation | 6 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 7 | |
Ievads | 8 | |
1. | E-komercija | 10 |
1.1 | Interneta attīstība | 10 |
1.1.1 | Interneta attīstības tendences Latvijā | 13 |
1.2 | E-biznesa un E-komercijas jēdzieni | 17 |
1.2.1 | E-biznesa virzošie spēki | 20 |
1.3 | E-komercijas attīstība Pasaulē | 25 |
1.3.1 | E-komercijas attīstība Baltijā | 28 |
1.3.2 | E-biznesa iespējas Latvijā | 30 |
2. | Likumdošanas aspekts | 32 |
2.1 | E-biznesa tiesiskais regulējums | 32 |
2.2 | Aeronavigācijas informācijas tiesiskais regulējums | 34 |
3. | E-risinājumu ieviešana aeronavigācijas uzņēmumā | 37 |
3.1. | Uzņēmuma apraksts | 37 |
3.2. | Esoša uzņēmuma situācija e-risinājumu jomā | 38 |
3.3. | „e-abc” izstrādes projekts un tā realizācija | 41 |
3.3.1 | „e-abc” koncepcija | 41 |
3.3.1.1 | Tirgus analīze | 44 |
3.3.1.2 | SVID analīze | 47 |
3.3.1.3 | Stratēģiskā vīzija | 49 |
3.3.2 | „e-abc” specifikācija | 51 |
3.3.2.1 | „e-abc” struktūra | 52 |
3.3.2.2 | „e-abc” dizains | 53 |
3.3.2.3 | Tehnoloģijas un savietojamība | 55 |
3.3.2.4 | Sistēmas moduļu mijiedarbība | 55 |
3.3.2.4.1. | Lietotāju reģistrācija | 56 |
3.3.2.4.2. | e-abc i-grāmata | 57 |
3.3.2.4.4. | Meklētājs | 58 |
3.3.2.4.5. | Izmaiņu apstrādes modulis | 59 |
3.3.2.4.6. | Banneru vadība | 59 |
3.4. | E-abc projekta nākotnes perspektīvas | 60 |
Secinājumi un priekšlikumi | 61 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 64 | |
Galvojums | 66 | |
Pielikumi | 67 | |
1. | Informācijas par uzņēmumu | 67 |
2. | Uzņēmuma iepriekš sniegto pakalpojumu saraksts | 68 |
3. | Uzņēmuma mājas lapas struktūra | 69 |
4. | www.***.lv apmeklējumu statistikas dati | 70 |
Izziņa par maģistra darba aizstāvēšanas rezultātiem | 71 |
Mūsdienās1, pateicoties straujai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai, elektroniskais bizness (turpmāk tekstā e-bizness) kļuva par vienu no modernākajiem un nākotnē perspektīvākajiem biznesa veidiem gan no uzņēmējdarbības efektivitātes, gan no informācijas uzkrāšanas un šīs informācijas transformācijas zināšanas viedokļa, kas stimulē jauno tehnoloģiju izmantošanu un darba ražīguma pieaugumu.
Mūsdienās uzņēmumi, kuri ievieš tehnoloģiskus risinājumus2 procesu pārvaldībā ātrāk un sekmīgāk par konkurentiem pielāgojas tirgus prasībām konkurences apstākļos. Tā ietekmē aizvien lielāku nozīmi uzņēmējdarbības sfērā iegūst e-bizness.
Straujā e-biznesa attīstības laikā ir kļuvis skaidrs, ka e-bizness ir kas vairāk kā pirkšana un pārdošana Internetā. Tādi komercdarbības posmi, kā pārvaldība, finanses, tirgvedība, grāmatvedība u.tml., paši par sevi ir milzīgs informācijas ievākšanas, apstrādāšanas un izplatīšanas process. Tātad, padarot šos procesus digitālus jeb elektroniskus, tiek panākta lielāka darbību efektivitāte un operativitāte.
Šodien lielākai uzņēmumu daļai jau ir savas Interneta lapas, un veiksmīgākajām kompānijām - to uzņēmējdarbības procesi ir integrēti e-biznesā. E-bizness uzņēmumā nozīmē - pamata biznesa procesu maiņa, lietojot interneta tehnoloģijas3, t.i., atsacīties no daļas tradicionālo uzņēmējdarbības procesu veikšanas veidiem, jaunu un progresīvu metožu ieviešanas uzņēmuma darbībā.
Savukārt, transporta un aeronavigācijas nozarei ir īpaši liela nozīme digitalizācijas pakāpei gan lielos, gan mazos uzņēmumos4. Datu aizsardzība, informācijas ātrums un operativitāte var būtiski ietekmēt lidojumu drošību5 un minētajās jomās uzņēmumu efektivitāti.
Uzskaitītie apstākļi liecina par e-risinājumu ieviešanu un aeronavigācijas uzņēmuma digitalizācijas aktualitāti, kas kalpoja par pamatu šī pētījuma veikšanai.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt SIA „ABC” aeronavigācijas uzņēmuma digitalizācijas nepieciešamību un iespējas, izanalizējot noteikta e-risinājuma6 ieviešanas efektivitāti, atklāt pozitīvos momentus un trūkumus tajā, kā arī izstrādāt priekšlikumus minētās organizācijas uzņēmējdarbības procesu integrēšanai e-biznesā.…
• E-komercijas attīstības virzienu un tendenču izpēte, tās virzošo spēku analīze, pievēršot īpašu uzmanību e-biznesa iespējām Latvijā; • Likumdošanas izpēte, e-komercijas vides regulēšanas un aeronavigācijas informācijas pārvaldes atbilstošo likumu un noteikumu analīze, likumu ietekmes noskaidrošana aeronavigācijas informācijas izplatīšanā; • Noteiktā aeronavigācijas uzņēmuma analīze, tā esošā situācijas noskaidrošana e-risinājumu jomā; • „e-abc” izstrādes projekta realizācijas apraksts un analīze, tā ietekme uz uzņēmuma darbību un aeronavigācijas informācijas pārvaldi; • Secinājumu un priekšlikumu izstrāde.
-
Būvdarbu tīkla analīze un kalendāra plānošana
Term Papers83 Construction and construction works, Computers, Consumer Electronics, Economics
-
E-risinājumu ieviešana aeronavigācijas uzņēmumā
Term Papers63 Computers, Consumer Electronics, Communications, Transport, Business
- Ieejas konduktīvo traucējumu vājināšana datoru barošanas avotos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Term Papers for university63
Evaluated! -
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Term Papers for university70
-
Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Term Papers for university96
Evaluated! -
Vadīšanas procesu pilnveidošana uzņēmumā "X"
Term Papers for university66
-
Darbības nepārtrauktības plāna ieviešana uzņēmumā
Term Papers for university70