Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446924
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Anotācija   
1.  Tūrisma produkti pasaulē un Latvijā   
1.1.  Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība   
1.2.  Tūristu vajadzības, vēlmes un intereses   
1.3.  Tūrisma plānošana un veicināšana   
1.4.  Tendences Latvijas tūrismā   
2.  Eiropas tautu tradicionālās dejas   
2.1.  Latvijas tradicionālā deja laikmetu griežos   
2.2.  Tradicionālās tautu dejas kā tūrisma produkts   
2.3.  Eiropas valstu pieredze tradicionālo deju kā tūrisma produkta veidošanā   
2.4.  Latvijas tradicionālās dejas kā tūrisma piesaistes objekts   
3.  Tūristu ieinteresētība Eiropas tautu tradicionālo deju pasākumos   
3.1.  Pasākumu reklamēšanas veidi un iespējas   
3.2.  Pasākumu reklamēšanas efektivitāte   
3.3.  Pasākumu nepilnību analīze   
4.  Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūrisma produkta izvērtējums   
4.1.  Tūristu un folkloras speciālistu viedokļu analīze un izvērtējums   
4.2.  Nepilnību novēršanas iespējas   
4.3.  Eiropas tradicionālo tautu deju kā tūrisma piesaistes objekta prognozes nākotnē   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Lai saglabātu savas valsts un tautas kultūrvēsturisko mantojumu, ir nepieciešams vispirms jau savas valsts ietvaros informēt un ieinteresēt mūsdienu jauniešus par latviešu tautas mākslas, kultūras un folkloras tradīcijām.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā Eiropas tautu tradicionālās dejas piesaista tūristus.
Darba ietvaros veicami šādi uzdevumi:
1)iepazīties ar tūrisma piesaistes objektiem un tūrisma produktiem Latvijā un pasaulē;
2)apkopot informāciju par latviešu tautas (folkloras) dejas rašanos un vēsturisko attīstību;
3)izpētīt Eiropas valsti pieredzi tūristu piesaistē;
4)iezīmēt galvenās reklāmas un mārketinga stratēģijas dažādu folkloras pasākumu un festivālu rīkošanā;
5)iepazīties ar pasaulē un Latvijā populārākajiem folkloras festivāliem;
6)intervēt folkloras pārstāvjus Latvijā par viņu pieredzi festivālu apmeklēšanā un organizēšanā;
7)veikt 100 brīvi izvēlētu Latvijas iedzīvotāju aptauju par tradicionālās dejas iespējām piesaistīt tūristu interesi;
8)izdarīt secinājumus un prognozēt Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūristu intereses piesaistes objekta prognozes nākotnē.
1.TŪRISMA PRODUKTI LATVIJĀ UN PASAULĒ
1.1.Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība
Mūsdienu tūrisms piedāvā ļoti daudzveidīgas aktīvas un pasīvas atpūtas iespējas tūristiem savā valstī un ārpus tās robežām. Tas galvenokārt ir atkarīgs no tūrista paša vēlmēm. Tomēr visiem tūrisma galamērķiem ir noteiktas pazīmes - panākumi tūristu piesaistē vienmēr ir atkarīgi no kvalitātes, kādā tiks apmierinātas tūristu vēlmes un vajadzības. Ikviens tūrists dodas ceļojumā ar kādu konkrētu mērķi. Visbiežāk cilvēki ceļo, lai iepazītu arvien jaunus tūrisma piesaistes objektus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1118160
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register