Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:338784
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Emocionālās inteliģences teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pedagogu un psihologu atziņas par emocionālās inteliģences attīstības iespējām    5
1.2.  Jauniešu vecumposma raksturojums emocionālās inteliģences attīstības kontekstā    20
2.  Empīrisks pētījums par emocionālās inteliģences attīstību jauniešiem vokālajās nodarbībās    29
2.1.  Pašpieredzes analīze emocionālās inteliģences kontekstā    29
2.2.  Jauniešu emocionālās inteliģences pilnveidošanās vokālajās nodarbībās dinamikas analīze    37
  Secinājumi    50
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    52
Extract

Secinājumi
1. Emocionālā inteliģence ir spēja izprast savas un citu cilvēku emocijas, vadīt emocijas atbilstoši situācijai sev vēlamajā virzienā.
2. Emocionālā inteliģence aptver 5 jomas: savu emociju apzināšanās, savu emociju vadīšana, pašmotivācija, empātija un sadarbība.
3. Emocionālā inteliģence nav mazāk svarīga par intelektuālajām spējām, un tai ir noteicoša loma cilvēka profesionālās un personīgās dzīves sasniegumos un kvalitātē.
4. Emocionālās inteliģences pamatiemaņu apguve sākas bērnības sākumposmā, bet tās attīstība turpinās visas dzīves garumā.
5. Lai sekmīgāk attīstītos emocionālā inteliģence, ir jāsāk ar uzmanības attīstīšanu.
6. Emocijas ir cieši saistītas ar ķermeņa fiziskā stāvokļa un orgānu sistēmu darbību izmaiņām, kas ietekmē dziedāšanas procesu, tāpēc vokālistam ir svarīgi spēt savas emocijas vadīt sev vēlamā virzienā.
7. Vokālists ir skatuves mākslinieks, tāpēc ir paaugstināta stresa, baiļu, uztraukuma u.c. negatīvu emociju izpausmju iespējas, un emocionālās inteliģences attīstības rezultātā notiek labāka negatīvo emociju pārvarēšana.
8. Jauniešu vecumposms ir emocionāli piesātinātākais dzīves periods, kad notiek ievērojamas fizioloģiskas un psiholoģiskas pārmaiņas, uz kurām pedagogam ir emocionāli inteliģenti jāreaģē, lai pedagoģiskais process darbā ar jauniešiem būtu maksimāli efektīvs.
9. Tieši jauniešu vecumposmā ir ļoti augstas mācīšanās spējas. Jo ātrāk jaunietis atrod savu izglītības virzienu, jo labāk ir iespējams attīstīt viņa iespējamo potenciālu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1377585
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register