Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281292
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    3
  Ievads    3
1.  Ieskats vērtību raksturojumā pedagogu, psihologu, filozofu skatījumā    6
1.1.  Tikumiskās vērtības- jēdzienu skaidrojums un saturs    8
1.2.  Tikumu iedalījums    13
2.  Tikumiskās pieredzes veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem ietekmējošie faktori    23
3.  Ģimenes raksturojums un bērnu tikumiskās pieredzes apguves iespējas tajā    23
3.1.  Ģimene kā vērtība    27
3.2.  Mūsdienu ģimenes raksturojums    35
3.3.  Nosacījumi ģimenē pirmsskolas vecuma bērna bērnu tikumiskās pieredzes apguvei    40
4.  Pirmsskolas vecuma bērna bērnu tikumiskās pieredzes apguve ģimenē –praktiskais pētījums    40
4.1.  Pētījuma organizēšana    45
4.2.  Iegūto rezultātu apkopošana un analīze    50
  Secinājumi    53
  Literatūras saraksts    57
  Pielikumi    60
Extract

Mūsu sabiedrības nākotne lielā mērā ir atkarīga no tā, cik profesionāli būs sagatavota jaunā paaudze, kurai, tāpat kā mums, ir jādomā par valsts ekonomikas un kultūras attīstību, jāprot dzīvot garīgi bagātu personisko dzīvi.
Sabiedrībai ir nepieciešama brīva, radoša personība, savukārt, tās ietekmējošie faktori ir vide, izglītība, attīstības likumības .Tātad no mums-pieaugušajiem ir atkarīgs tas, kāda personība veidosies audzināšanas rezultātā.
Ir zināms, ka ģimene ir bērna pirmais pedagogs cilvēka dzīvē un, pašsaprotami, ka tieši ģimene visvairāk ietekmē personības izaugsmes iespējas, kas saistās ar pirmsskolas vecumu, jo šajā vecumā bērna autoritāte parasti ir kāds no vecākiem.
Šo tēmu izvēlējos, jo uzskatu, ka mūsdienās ģimenes problēma ir aktuāla. Sabiedrība uzkrājusi milzīgu garīgo potenciālu, turpretim, ģimenes audzināšanas praksē nereti sastopams formālisms, rupjība, neiejūtība. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register