Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212065
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Annotation    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Hiperaktivitātes pazīmes un cēloņi    6
1.1.  Hiperaktivitātes pazīmes    9
1.2.  Hiperaktivitātes cēloņi    12
1.2.1.  Bioloģiskie cēloņi    13
1.2.2.  Psihosociālie cēloņi    14
2.  Pirmsskolas vecumposma bērnu īpatnības    15
3.  Hiperaktivitātes korekcijas iespējas    19
3.1.  Uzvedības izkopšana    19
3.2.  Impulsivitātes un pārmērīgas aktivitātes samazināšana    24
3.3.  Uzmanības izkopšana    25
3.4.  Medikamentozā ārstēšana    28
4.  Praktiskā daļa    31
4.1.  X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums bērnu korekcijas iespējām    31
4.2.  Vecāku informētība par hiperaktivitāti anketu apkopojums    37
4.3.  Hiperaktīvu bērnu novērošana X pirmsskolas izglītības iestādē    50
  Secinājumi    61
  Izmantotā literatūra    63
Extract

Bakalaura darba mērķis ir: izzināt hiperaktivitātes korekcijas iespējas X pirmsskolas izglītības iestādē.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīju sekojošus uzdevumus:
1.analizēt literatūru par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
2.noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu vecumposma īpatnības;
3.apkopot rekomendējošos ietikumus par hiperaktivitātes korekcijas iespējām pirmsskolā;
4.veikt praktisku pētījumu par hiperaktivitātes iespējām X pirmsskolas izglītības iestādē.
Darbam izvirzītā hipotēze: X pirmsskolas izglītības iestāde daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām.
Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām:
pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
otrajā daļā tiek noskaidrotas pirmsskolas vecumposma īpatnības;
trešajā daļā ir apkopoti rekomendējošie ieteikumi, hiperaktivitātes korekcijas iespējām;
ceturtajā daļā tiek veikta X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums, pedagogu un vecāku informētības par hiperaktivitāti aptauju apkopojums, bērnu ar hiperaktivitāti vērojums.
Rakstot darbu secinu, ka izvirzītā hipotēze apstiprinās, jo X pirmsskolas izglītības iestāde ir daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām. Iestādes pedagogi ir pietiekami informēti par šo problēmu ir spējīgi saskatīt bērnos hiperaktivitātes pazīmes, atšķirt tās no pirmsskolas vecumposma īpatnību izpausmēm. Ir gatavi iesaistīties šo bērnu korekcijā. Arī vecāki ir pretimnākoši un labprāt vēlās sadarboties ar iestādes darbiniekiem, lai noritētu veiksmīga korekcija. Diemžēl iestāde nespēj nodrošināt speciālistu klātbūtni šiem bērniem, kā arī nav iespējama bērnu skaitu samazināšana pirmsskolas grupās, tādēļ korekcija iespējama tikai daļēji.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register