Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Improvizēšanas prasmju pilnveide džeza dziedāšanas apguves procesā jauniešiem

     

    Term Papers58 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772735
 
Evaluation:
Published: 23.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Anotācija    5
  Annotation    6
1.  Pedagogu un psihologu atziņas par improvizēšanas prasmju pilnveidi džeza dziedāšanas apguves procesā jauniešiem    7
1.1.  Jauniešu vecuma posma raksturojums    7
1.2.  Improvizācijas pamatprincipi    14
1.3.  Improvizēšanas prasmju pilnveide džeza dziedāšanas apguves procesā    26
2.  Pedagoģiskie nosacījumi improvizēšanas prasmju pilnveidē džeza dziedāšanas apguves procesā jauniešiem    37
2.1.  Aptaujas datu un pašrefleksijas analīze    37
2.2.  Pedagoģiskie paņēmieni improvizēšanas prasmju pilnveidē    49
  Secinājumi    57
  Izmantotā literatūra un citi avoti    59
  Pielikumi    61
Extract

Secinājumi
Lai pilnveidotu improvizācijas prasmes jauniešiem džeza dziedāšanas apguves procesā, darba autore izanalizēja pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par jauniešu vecuma posmu. Pētījuma rezultātā var secināt:
1. Jauniešu vecuma posmā pamazām veidojas personība, notiek sava „es” meklējumi, intensīvi tiek meklēti visdažādākie veidi, lai pašapliecinātos gan sev, gan arī vienaudžu vidē. Jaunieša pedagogam ir jāņem vērā viņa psiholoģiskās īpašības un motivācija. Pedagoģiskā procesa uzdevums ir uzturēt un attīstīt jaunieša aktivitāti ar individuālu pieeju katram audzēknim.
2. Improvizācijas pamatprincipi sevī ietver konkrētas teorētiskas zināšanas par džeza mūzikas formām, harmoniskajiem paņēmieniem, kā arī zināšanas par džeza stilu īpatnībām.
3. Džeza dziedāšanas apguves process sastāv no vairākām daļām. Tā ir vokālā - balss vadīšanas tehnika, ritma izjūtas attīstīšana, stilistikas, sketa apguve un improvizācijas prasmju pilnveide. Improvizēšanas laikā notiek apzinātas domāšanas un intuitīvas rīcības mijiedarbība. Tajā tiek izmatota melodiskā, harmoniskā un ritmiskā koncepcija.
4. Veicot aptauju jauniešu un pedagogu vidū par improvizēšanas prasmju pilnveidi džeza dziedāšanas apguves procesā un analizējot aptaujas datus un pašrefleksiju, tika definētas šādas problēmas – bailes riskēt un kļūdīties, grūtības sekot līdzi akordu secībām improvizācijas laikā, kuru viens no galvenajiem iemesliem ir
tas, ka improvizācijas prasmju pilnveidei tiek veltīts par maz laika.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register