Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Jaunākā skolas vecuma skolēnu radošuma attīstības veicināšana mūzikas nodarbībā

     

    Term Papers78 Music, Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798515
 
Evaluation:
Published: 13.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Radošuma būtība un veidošanās sākumskolas 1. un 2. klasē    8
1.1.  Radošuma jēdziens un būtība    8
1.2.  Radošuma skaidrojums sākumskolā    12
1.3.  1. un 2. klases skolēnu radošuma attīstības raksturojums    16
1.4.  Radošumu veicinošs saturs un formas mūzikā 1. un 2. klasē    24
1.4..1.  Dziesmu sacerēšana    30
1.4..2.  Rotaļu darbība    32
1.4.3.  Muzikāli ritmiskās kustības    34
1.4.4.  Mūzikas klausīšanās    37
1.4.5.  Mūzikas instrumentu spēle    39
1.5.  Radošuma kritēriji, rādītāji un līmeņi    41
2.  1. un 2. klases skolēnu radošuma veicināšana mūzikas nodarbībās    46
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    46
2.2.  1. un 2. klases skolēnu radošums mūzikā    47
2.3.  Radošuma veicināšanas satura pilnveide 1. un 2. klases mūzikas nodarbībās    61
  Secinājumi    79
  Literatūra    80
  Pielikumi    83
Extract

Latvijā notikušas vairākas izglītības sistēmas reformas, bet galvenais jautājums jebkurā izglītības sistēmā ir veicināt ikviena skolēna personības attīstību. Tādēļ jau ilgāku laiku Latvijā tiek aktualizēts jautājums par radošas personības svarīgumu pedagoģiskajā procesā.
Arī Latvijas Republikas Izglītības koncepcijā ir akcentēta nepieciešamība ikvienam cilvēkam radīt iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu radošu kultūras personību (Valsts Pamatizglītības standarts,1999). Kā viens no izglītības pamatprincipiem koncepcijā ir uzrādīts radošās darbības princips. Tas nozīmē, ka skolā tiek sekmēta personības radošā potenciāla attīstība.
Par nepieciešamību skolēnu muzikāli radošo darbību iekļaut mācību un audzināšanas darbā 20.gs. 20.gados rakstīja mūzikas teorētiķi B.Javorskis, B.Asafjevs, vēlāk – A.Nestels, M.Varro, K.Orfs. B.Javorskis viens no pirmajiem apzināja skolēnu radošās darbības ietekmi uz izziņas darbību. Viņš atzina, ka skolēna attīstības procesā ir ļoti vērtīga radošās darbības iniciatīvas izpausme, bet sevišķi svarīga ir muzikālās radošās darbības attīstība. Mūzika ir viens no mākslas veidiem, ar kuru var izkopt skolēnā radošumu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1320064
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register