Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876363
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Patēriņa tirgus ietekmējošie faktori    7
1.1.  Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi    7
2.  Mārketinga komplekss    8
3.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus noteikšana    9
3.1.  Tirgus segmentēšana    10
3.2.  Mērķa tirgus    16
4.  Kafejnīcas „Bastions” klientu izpēte un raksturojums    17
4.1.  Demogrāfiskās pazīmes    17
4.2.  Ģeogrāfiskās pazīmes    21
4.3.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    22
4.4.  Klientu lojalitāte    24
4.5.  Apmeklējumu laiks    26
5.  Klientu apmierinātība    28
5.1.  Klientu apmierinātības analīze pa atsevišķām kritēriju grupām    28
5.2.  Kafejnīcas vispārīgais novērtējums    30
6.  Jaunu pakalpojumu ieviešanas nepieciešamība    32
7.  Mērķa tirgus atlase    33
8.  Darba galvenie secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    37
  PIELIKUMI    38
Extract

Viesnīcu, restorānu un sabiedriskās ēdināšanas (HORECA) nozare aptver viesnīcas, bārus, krogus, restorānus, sabiedriskās ēdināšanas iestādes, restorānus ar ātri pagatavojamu ēdienu pārdošanu promnešanai, kafejnīcas un bistro. Šī nozare ir svarīgs darbavietu avots pakalpojumu nozarē un daudzās ES dalībvalstīs arī tautsaimniecībā kopumā. Eiropas Savienībā šajā augošajā nozarē pašlaik ir nodarbināti vairāk nekā 7,8 miljoni cilvēku. (osha.europa.eu, 2008)
Iedzīvotāju maksātspējas pasliktināšanās ļoti nopietni skārusi sabiedriskās ēdināšanas sektoru. Ievērojami samazinājies ne tikai to iedzīvotāju skaits, kuri mēdz pusdienot dažādās sabiedriskās ēdināšanas iestādēs, bet samazinājušās arī vidējās vienām pusdienām tērētās naudas summas. (nozare.lv, 2009)
Valmieras novadā sabiedriskās ēdināšanas nozare ir piesātināta un krīzes apstākļos katrs uzņēmums cenšas nosargāt savus klientus un apmierināt viņu vēlmes, lai sasniegtu pēc iespējas plašāku klientu loku. Klientu vēlmju izzināšana un apmierinātības novērtējums ir svarīgs katra uzņēmuma darbībā, jo tieši klients ir tas cilvēks, kas uzņēmumu var celt vai gremdēt. Sasniedzot klientu apmierinātības augstāko punktu uzņēmums iegūst klientu lojalitāti, kas nodrošina izaugsmes un attīstības iespējas nākotnē.
Lai uzņēmums varētu vērsties pie saviem klientiem un izprast to vēlmes un vajadzības vispirms ir jānoskaidro, kas tieši ir šie klienti. Uzņēmumam sava klientūra ir jāizpēta un jāveic tirgus segmentēšana, lai varētu uzrunāt savus klientus un nodrošināt atgriezenisko saiti. Segmentēšanas rezultātā uzņēmums noskaidro sev interesējošās mērķa grupas un atmet neizdevīgās, tādejādi ietaupot gan laiku, gan resursus.
Šobrīd aktīvi tiek plānoti kafejnīcas „Bastions” mārketinga pasākumi, kas nodrošinātu vēl ciešāku saikni ar klientiem, kā arī šo pasākumu viens no pamatmērķiem ir piesaistīt jaunus klientus. Tā kā šobrīd kafejnīcas klientūra ir salīdzinoši neskaidra un nav noteikta klientu iedalījuma ir nepieciešams veikt tirgus segmentāciju. Segmentācija nodrošinātu precīzu informāciju par uzņēmuma klientiem un to atrašanās vietu, kas ir svarīgi, lai uzņēmums varētu uzrunāt savus klientus. Tādejādi tiktu ietaupīti lieki resursi un laika izlietojumi, sasniedzot efektīvu mārketinga programmu, lai atgriezeniskās saites koeficients būtu pēc iespējas augstāks.

Pētījuma problēma: Neskaidra uzņēmuma klientūra
Pētījuma objekts: Kafejnīcas „Bastions” klienti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register