Term Papers
Business and Law
Economics
Laikraksta "Dienas Bizness" redakcionālā politika un lasī...-
Laikraksta "Dienas Bizness" redakcionālā politika un lasītāju vajadzības
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 7 | |
2. | Mūsdienu žurnālistikas tendences | 7 |
2.1. | Žurnālistika kā prece | 7 |
2.2. | Jauni žurnālistikas veidi | 7 |
2.3. | Tabloidizācija | 9 |
2.4. | Interneta popularitāte | 10 |
2.5. | Abonēšanas rādītāju izmaiņas | 10 |
2.5.1. | Abonēšanas rādītāju krituma iemesli | 12 |
3. | Mārketings preses biznesā | 14 |
4. | Auditorija | 16 |
4.1. | Lasīšanas izmantošanas un vajadzību apmierināšanas pieeja | 18 |
4.2. | Mediju izvēles procesa integrētais modelis | 20 |
5. | Metodoloģija | 22 |
5.1. | Intervija | 22 |
5.2. | Kvalitatīvā kontentanalīze | 23 |
6. | Empīriskā daļa | 27 |
6.1. | Par laikrakstu «Dienas bizness» | 27 |
6.2. | Iemesli lasīt «Dienas Biznesu» | 28 |
6.3. | Laikraksta «Dienas Bizness» kvalitatīvā kontentanalīze | 30 |
6.3. | Intervijas ar lasītājiem | 34 |
6.3.1. | Laikraksta «Dienas Bizness» lasīšanas iemesli | 34 |
6.3.2. | Lasīšanas rituāls un lasītājus interesējošās tēmas | 37 |
6.3.3. | Lasītāju informācijas novērtējums | 38 |
6.3.4. | Rakstu objektivitāte un saprotamība | 39 |
6.3.5. | Žurnāli | 41 |
6.3.6. | Lasītāju vēlmes un priekšlikumi | 42 |
6.4. | Panākumu atslēga – mārketings vai laikraksta saturs? | 46 |
Secinājumi | 47 | |
Izmantoto informācijas avotu saraksts | 50 |
Pasaulē un šogad arī Latvijā jo īpaši vērojams, ka samazinās dienas laikrakstu abonentu skaits. Šā gada februāra dati liecina, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, septiņu abonētāko laikrakstu abonentu skaits ir samazinājies, un tikai trim laikrakstiem tas ir pieaudzis – divi no tiem ir biznesa laikraksti – viens no tiem ir laikraksts «Dienas Bizness». Iemesli dienas laikrakstu abonentu skaita izmaiņām ir gan neapmierinošās «Latvijas Pasta» piegādes, gan daudzu Abonēšanas centru «Diena» slēgšana, kā rezultātā abonenti savus laikrakstus nesaņem no rīta, bet gan pēcpusdienā, kad vakardienas ziņas ir paspējušas novecot.
Mani jo īpaši interesē vienīgais latviešu valodā iznākošais laikraksts «Dienas Bizness», jo tieši šā gada sākumā pretēji dienas preses 15 % un pat 25% kritumam, februārī bija vērojams neliels abonentu skaita pieaugums – 3.2 %. To pastiprina pēdējā gada ekonomiskās situācijas saasināšanas, kas ir viens no iemesliem cilvēku interesei par biznesa un ekonomikas ziņām.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: kas nosaka laikraksta «Dienas Bizness»
panākumus – redakcionālā politika, saturs un izpratne par lasītāju profilu un vajadzībām vai arī mārketinga un pārdošanas aktivitātes?
Darba pētnieciskais priekšmets: laikraksta «Dienas Bizness» redakcionālā politika un lasītāju vajadzības.
Pētniecības objekti: laikraksta «Dienas Bizness» auditorija, redakcijas pārstāvji, laikraksta saturs.…
Darbā aplūkota biznesa preses specifika, mūsdienu preses tendences, mārketings preses biznesā, auditorijas vajadzības un lietošanas un vajadzību apmierināšanas pieeja, aprakstīta intervijas metode un kvalitatīvā kontentanalīze, kā arī izklāstīts pētījums un secinājumi.
- Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
- Laikraksta "Dienas Bizness" redakcionālā politika un lasītāju vajadzības
- Latvijas nodokļu politika
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas nodokļu politika
Term Papers for university62
TOP 50 -
Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
Term Papers for university99
-
Latvijas muitas politika, tās darbības izvērtēšana un attīstība
Term Papers for university70
Evaluated! -
Nodokļu politika Latvijā, tās darbības efektivitāte un analīze
Term Papers for university72
Evaluated! -
LR nodokļu politika
Term Papers for university66