Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488121
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
2.  Mūsdienu žurnālistikas tendences    7
2.1.  Žurnālistika kā prece    7
2.2.  Jauni žurnālistikas veidi    7
2.3.  Tabloidizācija    9
2.4.  Interneta popularitāte    10
2.5.  Abonēšanas rādītāju izmaiņas    10
2.5.1.  Abonēšanas rādītāju krituma iemesli    12
3.  Mārketings preses biznesā    14
4.  Auditorija    16
4.1.  Lasīšanas izmantošanas un vajadzību apmierināšanas pieeja    18
4.2.  Mediju izvēles procesa integrētais modelis    20
5.  Metodoloģija    22
5.1.  Intervija    22
5.2.  Kvalitatīvā kontentanalīze    23
6.  Empīriskā daļa    27
6.1.  Par laikrakstu «Dienas bizness»    27
6.2.  Iemesli lasīt «Dienas Biznesu»    28
6.3.  Laikraksta «Dienas Bizness» kvalitatīvā kontentanalīze    30
6.3.  Intervijas ar lasītājiem    34
6.3.1.  Laikraksta «Dienas Bizness» lasīšanas iemesli    34
6.3.2.  Lasīšanas rituāls un lasītājus interesējošās tēmas    37
6.3.3.  Lasītāju informācijas novērtējums    38
6.3.4.  Rakstu objektivitāte un saprotamība    39
6.3.5.  Žurnāli    41
6.3.6.  Lasītāju vēlmes un priekšlikumi    42
6.4.  Panākumu atslēga – mārketings vai laikraksta saturs?    46
  Secinājumi    47
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    50
Extract

Pasaulē un šogad arī Latvijā jo īpaši vērojams, ka samazinās dienas laikrakstu abonentu skaits. Šā gada februāra dati liecina, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, septiņu abonētāko laikrakstu abonentu skaits ir samazinājies, un tikai trim laikrakstiem tas ir pieaudzis – divi no tiem ir biznesa laikraksti – viens no tiem ir laikraksts «Dienas Bizness». Iemesli dienas laikrakstu abonentu skaita izmaiņām ir gan neapmierinošās «Latvijas Pasta» piegādes, gan daudzu Abonēšanas centru «Diena» slēgšana, kā rezultātā abonenti savus laikrakstus nesaņem no rīta, bet gan pēcpusdienā, kad vakardienas ziņas ir paspējušas novecot.
Mani jo īpaši interesē vienīgais latviešu valodā iznākošais laikraksts «Dienas Bizness», jo tieši šā gada sākumā pretēji dienas preses 15 % un pat 25% kritumam, februārī bija vērojams neliels abonentu skaita pieaugums – 3.2 %. To pastiprina pēdējā gada ekonomiskās situācijas saasināšanas, kas ir viens no iemesliem cilvēku interesei par biznesa un ekonomikas ziņām.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: kas nosaka laikraksta «Dienas Bizness»
panākumus – redakcionālā politika, saturs un izpratne par lasītāju profilu un vajadzībām vai arī mārketinga un pārdošanas aktivitātes?
Darba pētnieciskais priekšmets: laikraksta «Dienas Bizness» redakcionālā politika un lasītāju vajadzības.
Pētniecības objekti: laikraksta «Dienas Bizness» auditorija, redakcijas pārstāvji, laikraksta saturs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1150491
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register