Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:428933
 
Evaluation:
Published: 24.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pozicionēšanas raksturojums    8
1.1.  Pozicionēšanas būtība    8
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    11
1.3.  Pozicionēšanas process    13
1.4.  Pozicionēšanas kartes    20
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    22
2.1.  Komercbanku tirgus attīstības tendences Latvijā    22
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    35
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    40
2.4.  Latvijas komercbanku produktu pozicionēšana    58
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    64
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
Extract

Izvēlētais maģistra darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Šādu tēmu autors izvēlējās, lai pilnveidotu bakalaura darbā iesākto pētījumu par komercbanku pozicionēšanu Latvijā.
Darbā tika izvirzītas šādas, pēc autora domām būtiskas, pētījuma problēmas:
Latvijas komercbankām nav konkrētas tēla pozīcijas tirgū;
Banku piedāvājumā vienas bankas ietvaros ir savstarpēji konkurējoši produkti, kuriem nav skaidri definētas tirgus pozīcijas.
Darba temata izvēli noteica arī tā aktualitāte. Bakalaura darba izstrādes laikā, 2005.gada rudenī, savā darba vietā autors saskārās ar pozicionēšanas jautājumu komercbanku aspektā, un, tolaik varēja secināt, ka Latvijā ir maz pieejama informācija par pozicionēšanu. Šo divu gadu laikā situācija ir mainījusies – pozicionēšanas jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Stratēģijas izstrādē, svarīgs jautājums ir par to, kādu tirgus pozīciju ir mērķis sasniegt. Tāpat, izstrādājot jaunu produktu, pārdošanas veicināšanas kampaņu vai mārketinga akciju, tiek izvērtēts, kā tas iekļausies kopējā piedāvājumā, ko par to domās mērķa klienti. Komercbanku sfērā joprojām pastāv intensīvas konkurences apstākļi, kuros konkrētas un stabilas pozīcijas klātbūtnei ir liela nozīme veiksmīgai pastāvēšanai un rezultātiem, cīnoties par mērķa tirgus iegūšanu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1146159
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register