Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261585
 
Evaluation:
Published: 16.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 44 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  Reglamentējošo dokumentu izpēte un analīze    8
1.1.  Pedagoģiskais aspekts    10
2.  Datu zinātne un ar to saitītie jēdzieni    12
2.1.  Datizrace    14
3.  Lielie dati    16
3.1.  Jēdziens    16
3.2.  Ieskats lielo datu vēsturē    17
3.3.  Kas veido lielos datus?    18
3.4.  Kur tiek izmantoti lielie dati?    18
4.  Import io programma un tās lietošana    21
5.  Saturiskais stundu plāns    24
6.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS    26
6.1.  Pētījuma metodoloģija    26
6.2.  Lielo datu izmatošana datu bāzu apguvē aprobācija skolā    28
6.3.  Testa jautājumu analīze    33
6.4.  Statistiskās atšķirības noteikšana klašu grupās    36
6.5.  Ticamības analīze    38
6.6.  Korelācija starp skolēnu attieksmi un iegūtiem testa rezultātiem    41
  Rezultāti    44
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un avoti    47
  PIELIKUMI    50
  Aptaujas paraugs    50
  Stundas vērtējuma kritēriji    51
Extract

SECINĀJUMI
Darba mērķis ir izpētīt, vai skolēni 7.klasē spēj apgūt un izprast datu bāzes un ar tām saistītos jēdzienus. Pētījums dod iespēju uzlabot un pilnveidot esošo mācību programmu informātikā, jo šobrīd informātikas mācību programma ir desmit gadus veca, kā arī tā nepiedāvā skolēniem apgūt IKT nozares jauninājumus.
Tika aplūkoti dažādi literatūras avoti, lai noskaidrotu kā autori definē lielos datus un ar tiem saistītos jēdzienus, kādās nozarēs tie tiek izmantoti un kāds ir to devums. Darba autors skolēniem piedāvāja šādu definīciju: „Lielie dati- liela apjoma, strauji augoši, nestrukturēti dati, kurus ir grūti apstrādāt un analizēt, lai iegūtu cilvēklasāmus rezultātus. Būtisks lielo datu uzdevums ir prognožu un secinājumu veidošana no iegūtajiem datiem.” Tika izmantoti lielo datu raksturojošie lielumi un galvenie uzdevumi, lai skolēni vieglāk iegaumētu un izprastu šo jēdzienu.
Nākotne nav iedomājam bez strauji augošo datu apjoma palielināšanās un to apstrādes nepieciešamības, kā minēts “McKinsey Global Institute” pētījumā “Big data: The next frontier for innovation, competition, and productivity”. Tiek prognozēts, ka ap 2018. gadu trūks cilvēku resursi, kas spēs apstrādāt un padarīt derīgus lielos datus. Šajā pētījumā tika iekļauti dati, kas iegūti Amerikas Savienotajās valstīs, bet šo problēmu uzsvēra arī Atis Lejiņš savā rakstā „Digitalās ekonomikas izaicinājumi”. Tātad mūsu, kā informātikas skolotāju, uzdevumus ir piedāvāt skolēniem attīstīt šīs spējas un iemaņas.
Darba pamata mērķis ir uzlabot esošo informātikas mācību programmu.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register