Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm-
Lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm
Nr. | Chapter | Page. |
1. | IEVADS | 8 |
2. | MOBILĀS IERĪCES | 9 |
2.1. | Viedais tālrunis | 9 |
2.1.1. | Īsa vēsture | 9 |
2.1.2. | Operētājsistēmas | 10 |
2.2. | Personālais ciparasistents | 12 |
2.2.1. | Skārienekrāns | 13 |
2.2.2. | Savienojamība | 14 |
2.2.3. | Sinhronizācija | 14 |
2.2.4. | Pielāgošana savām vajadzībām | 15 |
2.2.5. | Personālo ciparasistentu pielietojums | 15 |
2.3. | Mobilais telefons | 16 |
2.3.1. | Īsa vēsture | 16 |
2.3.2. | Kultūra un paražas | 18 |
2.3.3. | Etiķete | 18 |
2.3.4. | Ietekme uz veselību un vidi | 19 |
2.3.5. | Mobilo telefonu 0G paaudze | 19 |
2.3.6. | Mobilo telefonu 1G paaudze | 20 |
2.3.7. | Mobilo telefonu 2G paaudze | 20 |
2.3.8. | Mobilo telefonu 2.5G paaudze | 21 |
2.3.9. | Mobilo telefonu 2.75G paaudze | 21 |
2.3.10. | Mobilo telefonu 3G paaudze | 21 |
2.3.11. | Mobilo telefonu 3.5G paaudze | 22 |
2.3.12. | Mobilo telefonu 4G paaudze | 22 |
2.4. | Portatīvā spēļu konsole | 22 |
2.5. | Ultra mobilie datori | 23 |
2.6. | Portatīvais televizors | 24 |
3. | MOBILĀS PLATFORMAS UN TO SALĪDZINĀJUMS | 26 |
3.1. | Mobilā platforma Symbian | 26 |
3.2. | Mobilā platforma Java ME | 28 |
3.3. | Mobilā platforma Python | 29 |
3.4. | Mobilā platforma Adobe Flash Lite | 30 |
3.5. | Mobilā platforma .NET Compact Framework | 31 |
3.6. | Mobilā platforma Microbrowser | 32 |
3.7. | Mobilā platforma BREW | 33 |
3.8. | Mobilā platforma Pocket PC | 36 |
3.9. | Mobilā platforma Palm OS | 38 |
3.10. | Mobilo platformu salīdzinājums | 40 |
4. | JAVA ME APLIKĀCIJU IZSTRĀDES IDE | 47 |
4.1. | NetBeans | 47 |
4.1.1. | NetBeans Platforma | 47 |
4.1.2. | NetBeans IDE | 48 |
4.1.3. | NetBeans IDE pakas un paplašinājumi | 49 |
4.2. | Eclipse | 50 |
4.2.1. | Arhitektūra | 51 |
4.2.2. | Pazīstamākie Eclipse projekti | 52 |
5. | MOBILO TELEFONU APLIKĀCIJAS | 53 |
5.1. | Spēles | 53 |
5.1.1. | Mobilo spēļu ierobežojumi | 53 |
5.1.2. | Izvietojuma bāzētas spēles | 54 |
5.1.3. | Daudz spēlētāju spēles | 54 |
5.2. | Lietojumprogrammas | 55 |
6. | KLIENTA SERVERA PROGRAMMAS PIEMĒRS | 56 |
6.1. | Apraksts | 56 |
6.2. | Darba gaita | 57 |
7. | NOBEIGUMS | 61 |
PIELIKUMI | 62 | |
LITERATŪRA | 80 |
Mūsdienās saņemt un nosūtīt dinamisku un precīzu informāciju ir ļoti svarīgi, piemēram, tādās nozarēs kā tirdzniecība, finanšu darījumi un masu mediji. Precīza un tūlītēja informācija ir ļoti vērtīga, jo tā dod noteiktas priekšrocības. Tādēļ ir nepieciešamas sistēmas, kas šo informāciju glabā un piegādā ar minimāliem izdevumiem.
To paveic elektronika, kas ir sastopama it visur mums apkārt. Mūsdienu dzīve nav vairs iedomājama bez šīs elektronikas. Varētu teikt, ka mēs esam zināmā mērā no tās atkarīgi. Elektronika mums palīdz sazināties, iepirkties, pārvietoties un orientēties telpā, kā arī veic sarežģītus un mums nepatīkamus darbus. Katrs cilvēks nēsā līdz kādu no šīm ierīcēm, piemēram, pulksteni vai mobilo tālruni. Mobilie tālruņi pat ir kļuvuši tik populāri, ka dažās valstīs vienam cilvēkam ir divi vai pat vairāki mobilie tālruņi [ ].
Šīs ierīces lietotājs var pielāgot savām vajadzībām un pat pārveidot tās reakcijas darbību – pārprogrammēt vai ielādēt savu programmu. Šajā darbā tiks izpētītas pieejamās ierīces, kā arī to aplikācijas izstrādes platformas. Izpētot šīs platformas, tiks izveidots kopsavilkums un secinājumi, kādu platformu izvēlēties visizdevīgāk datu bāzes piekļuves un datu izgūšanas programmai, ar kuras palīdzību lietotājs varēs pievienot un aplūkot kādu informāciju [ ].
Darba mērķis ir apzināt lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm un izveidot nelielu demonstrācijas aplikāciju, kas parādītu šīs tehnoloģijas iespējas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, jāatrisina šādi uzdevumi:
• mobilo ierīču izpēte, kas būtu izmatojama uzdevuma sasniegšanai;
• piemērotākās platformas izvēle;
• piemērotākā programmnodrošinājuma izvēle;
• programmas projektēšana un izstrāde.
Viedais tālrunis (angl. Smartphone) ir mobilais tālrunis ar personālā datora funkcionalitāti. Lielākai daļai viedo tālruņu ir foto kameras, pilns e-pasta atbalsts un plānotājs. Nozīmīga viedā tālruņa funkcija ir iespēja uzstādīt aplikācijas datu apstrādei un pieslēgšanās uzstādījumu rediģēšanai, pretēji parastajiem mobilajiem telefoniem, kas nodrošina ierobežotas aplikācijas [ ].
Šīs aplikācijas var izstrādāt viedā tālruņa ražotāji, mobilo telefonu operatori vai kādi izstrādātāji. Papildus visām funkcionalitātēm, viedajiem telefoniem ir miniatūra QWERTY tastatūra, modems, operētājsistēma, skārienekrāns, kā arī pat droša pieeja e-pastam. …
Darbs veltīts lietojuma izstrādes tehnoloģijām mobilajām ierīcēm. Sākumā tiek veikta tādu mobilo ierīču kā viedais tālrunis, personālais ciparasistents, mobilais telefons, portatīvā spēļu konsole, ultra mobilais dators un portatīvais televizors izpēte. Tālāk tiek izpētītas šīm ierīcēm pieejamās platformas: Symbian, Java Me, Python, Adobe Flash Lite, .NET Compact Framework, Microbrowser, BREW, Pocket PC un Palm OS. Pēc šo platformu apraksta seko platformu salīdzinājums pēc to iespējām un trūkumiem. No pētītajām platformām tiek atrasta darba mērķa sasniegšanai atbilstošākā platforma un tiek aprakstīts tās programmnodrošinājums. Izmantojot izvēlēto programmatūru, tiek izveidota demonstrācijas aplikācija. Pielikumos doti programmas pirmkodi.
- Ģimenes ārsta portāls
- Lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm
- Tīmekļa lappušu grafisku objektu optimizācijas metodes
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Informācijas sistēmu ieviešanas problēmas un risinājumi
Term Papers for university88
Evaluated! -
Bezpapīru birojs un uzņēmuma automatizācija
Term Papers for university89
Evaluated! -
Virtuālo ražošanas sistēmu datu vadība
Term Papers for university83
-
Autobraucēju un ceļabiedru maršrutu centrāles izveide
Term Papers for university82
Evaluated! -
Elektroniskā apmācība
Term Papers for university124
Evaluated!