Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācību un profesionālās prakses problēmas un risinājumi LLU studentiem

     

    Term Papers44 Sociology

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:492128
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  CILVĒKKAPITĀLA TEORIJAS NOSTĀDNES    8
1.1.  Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne    8
1.2.  Izglītības loma cilvēkkapitāla veidošanā    9
1.3.  Indivīda spēju novērtējuma atšķirīgi aspekti    16
2.  MĀCĪBU UN PROFESIONĀLĀS PRAKSES, TO LOMA STUDIJU PROCESĀ    21
3.1.  Mācību un profesionālo prakšu būtība    21
3.2.  Pieredzes veidošanās process prakses laikā    21
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR PROBLĒMĀM UN RISINĀJUMIEM SAISTĪBĀ AR MĀCĪBU UN PROFESIONĀLAJĀM PRAKSĒM LLU    26
3.1.  Pētījuma metodoloģija    26
3.2.  Mācību un profesionālo prakšu reglamentējošo dokumentu apskats    28
3.3.  Ekspertintervijā iegūtās informācijas analīze    31
3.4.  Intervijās ar prakšu vadītājiem un koordinatoriem iegūtās informācijas analīze    37
3.5.  Intervijās ar studentiem iegūtās informācijas analīze    41
3.6.  Pētījuma gaitā identificētās nozīmīgākās problēmas un to risinājumi    44
  SECINĀJUMI    47
  LITERATŪRAS SARAKSTS    48
Extract

Lai studiju laikā varētu apvienot teorētiskās zināšanas ar praktiskajām ir jāizvēlas studēt profesionālajās studiju programmās, kurās ir paredzētas prakses. Un ar profesionālo izglītību saprot, ka tā ir praktiska un teorētiska sagatavošanās darbībai noteiktā profesijā, noteiktas pakāpes un līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei un pilnveidei. Savukārt, profesionālās izglītības programmas tiek saprastas kā izglītības programmas, kas nodrošina izglītojamā garīgo un fizisko spēju attīstību, praktisku un teorētisku sagatavošanos profesionālai darbībai un dzīvei sabiedrībā.
Studentiem, kuri ir absolvējuši profesionālo studiju programmu pastāv iespēja ātrāk integrēties darba tirgū divu iemeslu dēļ un tie ir:
1.mācību prakse ir bijusi uzņēmumā, kurš labprāt turpinās sadarbību ar studentu arī pēc studiju beigšanas;
2.mācību praksē iegūtā pieredze tiks uzskatīta kā priekšrocība uzsākot darba attiecības.(Augstāko un profesionālo: 2007)
1.NODAĻA
Cilvēkkapitāla teorijas nostādnes
1.1. Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne
Cilvēkkapitāla (angļu val. human capital) jēdziens dod iespēju atklāt būtiskus indivīda ekonomiskās darbības, kā arī personiskās un sociālās labklājības nosacījumus un jēdziens tiek saprasts kā cilvēka spēju un iemaņu kopums, no kura atkarīgs viņa ekonomiskās un sociālās aktivitātes potenciāls. Bet skatot cilvēkkapitāla definīciju, tad tā parasti akcentē indivīda izglītību, iemaņas, prasmes un zināšanas, kas palielina viņa ekonomiskās darbības produktivitāti, tas ir ietver profesionālās zināšanas, sociālās prasmes, veselību, motivāciju, vērtības, attieksmes, talantus, pieredzi un citas īpašības. (A. Zobena, 2007:10)…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −45,67 €
Work pack Nr. 1243772
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register