Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718341
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  MĀCĪŠANĀS PROCESA OPTIMIZĀCIJA, optimizācijas IESPĒJAS SĀKUMSKOLĀ    10
1.1.  Aktīvo mācību metožu pielietojums mācīšanās procesa optimizācijā sākumskolā    17
  Darbs grupās    20
  Kooperatīvā mācīšanās    23
  Projektu metode    26
  Integrētā mācīšanās    33
1.2.  Mācību procesa diferenciācija un individualizācija    37
2.  PERSONĪBAS IZZINĀŠANA MĀCĪŠANĀS OPTIMIZĀCIJAS PROCESĀ SĀKUMSKOLĀ    40
2.1.  Sākumskolēnu izziņas psihiskā procesa raksturojums    44
2.2.  Mācīšanās tipi    46
3.  MĀCĪBU PROCESA OPTIMIZĀCIJU VEICINOŠU MĀCĪBU METOŽU PIELIETOJUMS SĀKUMSKOLĀ    48
4.  Aktīvās un tradicionālās mācīšanās metodes mācību rezultātu salīdzinājums    51
4.1.  Pētījuma organizācija un norise    51
4.2.  Rezultāti un novērtējums    52
  NOBEIGUMS    56
  LITERATŪRA UN AVOTI    57
  PIELIKUMI    59
Extract

1. MĀCĪBU PROCESA OPTIMIZĀCIJA, OPTIMIZĀCIJAS IESPĒJAS SĀKUMSKOLĀ

J. Babanskis ar mācību optimizāciju saprot plašu pasākumu sistēmu, kas skolotājam dod iespēju konkrētajos apstākļos sasniegt vislabākos iespējamos rezultātus. [6, 30]
Optimizēt mācību procesu, ievērojot vispārīgos mācību un audzināšanas mērķus, pedagoģiskās likumsakarības, mācību principus, katra skolēna un visas klases reālās mācīšanās iespējas un audzinātības līmeni, kā arī paša skolotāja iespējas, nozīmē noteikt attiecīgajai mācību stundai vai stundu ciklam konkrētos mācību uzdevumus, atbilstoši tiem konkretizēt mācību saturu, izvēlēties piemērotas formas un metodes (arī pareizi tās saskaņot). Tas viss kopumā rada iespēju sasniegt projektētos rezultātus paredzētajā laikā ar mācību procesa dalībnieku normālu piepūli.
J. Babanskis nosaka šādus pamatposmus, kas ir nozīmīgi mācību optimizēšanā:
1) mācību mērķu un uzdevumu konkretizēšana;
2) mācību satura konkretizēšana un tā mērķtiecīga sakārtošana;
3) mācību līdzekļu plānošana, mācību formu un metožu izvēle;
4) skolotāja un skolēnu mijiedarbības organizēšana, mācību procesa vadība;
5) mācību darbības kontroles un paškontroles regulēšana;
6) skolotāja un skolēnu gūto darba rezultātu analīze nolūkā pilnīgot mācības nākamajā ciklā
Pirmajā posmā – mācību uzdevumu noteikšanā, skolotājs:
• iepazīstas ar galvenajām prasībām, kas ietvertas mācību programmā;
• iepazīstas ar mācību grāmatas saturu un noskaidro, kā mācību un audzināšanas uzdevumus ar to var realizēt;
• konkretizē mācību uzdevumus, ievērojot skolēnu reālās mācīšanās iespējas un audzinātības līmeni, klases sastāvu un īpatnības;
• precizē mācību un audzināšanas uzdevumus, ievērojot atsevišķu audzēkņu un skolēnu grupu īpatnības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1196111
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register