Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450645
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  LAUKU TŪRISMS, TĀ ATTĪSTĪBA, PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS LATVIJĀ UN PASAULĒ    9
1.1.  Lauku tūrisma jēdziena raksturojums    9
1.2.  Piedāvājums un pieprasījums lauku tūrismā    11
1.3.  Lauku tūrisma nozīme lauku reģionu attīstībā    15
1.4.  Lauku tūrisms pasaulē un Latvijā    19
2.  ZVEJAS TŪRISMS UN DĪĶSAIMNIECĪBA PASAULĒ UN LATVIJĀ    25
2.1.  Zvejas tūrisms un tā veidi    25
2.2.  Zvejas tūrisma nozares attīstība pasaulē un Latvijā    27
2.3.  Dīķsaimniecība un dīķu ierīkošana Latvijā    32
3.  JAUNA LAUKU TŪRISMA PRODUKTA VEIDOŠANAS PAMATPRINCIPI    37
3.1.  Produkta koncepts    37
3.2.  Mārketinga mikss    39
3.3.  Produkta SVID analīze    41
4.  PĒTĪJUMĀ IZMANTOTIE DATI UN METODES    43
4.1.  Madonas novada un tā tūrisma resursu raksturojums    43
4.2.  Pieprasījuma un piedāvājuma izvērtēšanas pieeja    46
5.  ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTU PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS MADONAS NOVADĀ    48
5.1.  Maksas zivju dīķu piedāvājums Madonas novadā    48
5.1.1.  Viesu māja ‘’Puduļi’’    50
5.1.2.  Viesu māja ‘’Linkas krogs’’    53
5.2.  Madonas novada zvejas tūrisma piedāvājuma analīze    55
5.3.  Madonas novada zvejas tūrisma pieprasījuma analīze    61
6.  JAUNA ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTA IZVEIDES IESPĒJAS MADONAS NOVADĀ    72
6.1.  Jaunā zvejas tūrisma produkta izveides koncepts    72
6.2.  Jauna zvejas tūrisma produkta SVID analīze    75
6.3.  Jauna zvejas tūrisma produkta novietojuma pamatojums    75
6.4.  Jauna zvejas tūrisma produkta cena un izplatīšanas iespējas    77
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    82
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    85
  PIELIKUMI    88
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Pamatojoties uz pētījuma analīzes datiem maksas zivju dīķu piedāvājumus visbiežāk izmanto vīrieši (61%), no kuriem (50%) ir darbspējas, pensijas vecumā, kā arī 46% ģimenes ar bērniem, tādēļ šī būtu jaunā maksas zivju dīķa mērķauditorija;
2. Maksas zvejas dīķa izveidošanas rentabilitāti Madonas novadā apstiprina arī pieprasījuma analīze, kur lielākā daļa respondentu (54%) norādīja, ka vismaz vienu reizi dzīvē ir apmeklējuši komercdīķus, savukārt 21% no respondentiem to dara regulāri kopā ar draugiem, vai līdzi ņemot arī savas ģimenes locekļus;
3. Madonas novadā zvejas tūrisma produkta izveidošana ir aktuāla un nākotnē varētu būt ienesīga, jo šobrīd konkurenci veido tikai divi uzņēmumi (brīvdienu māja ‘Linkas krogs’ un viesu māja ‘Puduļi’), kā arī novadā pieejamās publiskās ūdenstilpes makšķerniekiem negarantē lielus lomus;
4. Aptaujas dati liecina, ka 76% aptaujāto makšķernieku ļoti reti uz komercdīķiem dodas vienatnē, lielākoties dodas kopā ar draugiem(50%), ģimeni un radiem (46%), kā rezultāti rāda 42% respondenti uz komercdīķiem dodas retāk kā reizi mēnesī, kas ir samērā bieži;
5. Autore secina, ka 74% respondenti jeb 264 personas no 360, uzskata, jauna makasas zivju dīķa izveide ir nepieciešama, kas apstiprina lielo pieprasījumu pēc komercmakšķerēšanas pakalpojumiem;
6. Jaunajam zvejas tūrisma produktam ir iespēja piesaistīt un iegūt patstāvīgo klientu loku, balstoties uz pētījuma datiem, ka 42% respondentu, dodas uz komercdīķiem regulāri, kas ir retāk kā reizi mēnesī;

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1371545
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register